הזמנה לאירוע התרמה לפונדקאות בראש העין
הזמנה לאירוע התרמה לפונדקאות בראש העין

הקהילה התגייסה: ערב התרמה לזוג שיכול להביא ילד לעולם רק בפונדקאות

בני הזוג, תושבי העיר, מנסים כבר עשר שנים להביא ילד לעולם. אנשים רבים התגייסו לעזרה, זה ממש מרגש ומחמם את הלב", אומרת האישה

פורסם בתאריך: 6.12.17 16:33

כבר עשר שנים מנסים זוג מראש העין להביא ילד לעולם. במשך שנים ניסו בני הזוג כמעט הכל. אחרי לא מעט טיפולי פוריות שלא המצליחו, נאמר להם על ידי הרופאים כי יוכלו להביא ילד לעולם רק באמצעות הליך פנדקאות. על מנת להתחיל בהליך כזה, נזקקת המשפחה לסכום כסף של 250 אלף שקלים, סכום אותו הם מתקשים לגייס. חברים ובני משפחה של בני הזוג המלווים אותם החליטו להירתם ולנסות לעזור, ומתכננים ערב התרמה מיוחד שיתקיים בחודש הבא בראש העין, לנשות העיר והסביבה.

המודעה על אירוע ההתרמה

המודעה על אירוע ההתרמה

האישה סיפרה השבוע למלאבס: "עכשיו אנחנו נמצאים בישורת האחרונה. יש לנו כבר פונדקאות, אנחנו ממתינים לאישור של הוועדה של משרד הבריאות ונשאר לנו עוד סכום כסף שאנחנו צריכים לגייס. מדובר בסכום כסף לא קטן, שלא היה לנו מושג מאיפה אנחנו מגייסים אותו. באחד הימים נפגשתי עם חגית נגר, חברה ותושבת העיר, התחלנו לדבר והיא אמרה לי שהיא כבר הרבה זמן רוצה להציע לי שנקיים ערב התרמה. לקח לי הרבה זמן לחשוב על זה, אנחנו נמצאים כל הזמן במקום הנותן ועכשיו אנחנו צריכים להיות במקום המקבל ולפתוח את הסיפור שלנו לכולם וזה לא פשוט בכלל. מהרגע שאמרתי לחגית אוקיי, אנשים טובים התגייסו והתנדבו לקחת חלק בערב הזה, עסקים מראש העין, נשות יחסי ציבור מכל הסביבה וזה ממש מרגש ומחמם את הלב. אני לא יודעת איך לאכול את כל הטוב הזה שנחת אלינו והכל במטרה אחת, להביא חיים ונשמה לעולם הזה".

הערב יתקיים באולמי "אופיר" ב-6 בינואר בשעה 20:00 ובימים החלו במכירת הכרטיסים. בערב יופיעו בהתנדבות הזמרת והשחקנית עדי ארד, תיאטרון פפריקה במופע קורע ומצחיק, תתקיים מסיבת ריקודים, דוכני מכירה ועשרות פרסים בהגרלה מפנקת לנשים שנרתמו לערב. עלות כרטיס: 100 שקלים ברכישה מראש.

"מדובר בזוג חברים שלנו ואחרי ששמענו את הסיפור שלהם, החלטנו כל החברים להירתם ולעזור להם", אומרת חגית נגר, "לשמחתנו הרבה אנשים טובים נרתמו והתגייסו לטובת הערב וזו זכות עצומה עבורנו לקחת בזה חלק ולעזור להם".
לתרומה בהעברה בנקאית: בנק הפועלים סניף 677 מס' חשבון 419848 .

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר