פרדי דוד. צילום זאב שטרן
פרדי דוד. צילום זאב שטרן

פרדי דוד על קבוצת הנוער: "המצב קשה אבל לא הכל אבוד"

קבוצת הנוער של הפועל ממשיכה לשקוע במקום האחרון בליגת העל, אבל המנהל המקצועי מנסה לשמור על אופטימיות: "הולכים למלחמת הישרדות"

פורסם בתאריך: 7.12.17 10:48

פרט לקבוצה הבוגרת, מי שממשיכה לאכזב מאוד היא קבוצת הנוער של הפועל. תשעה מחזורים חלפו והקבוצה שעלתה אשתקד לליגת העל עדיין לא זכתה בניצחון בכורה בליגה. שתי תוצאות תיקו ושבעה הפסדים ממקמים את הקבוצה של המאמן אלון מאיה עמוק במקום האחרון עם שתי נקודות בלבד והפרש שערים מביך של שבעה שערי זכות בלבד לעומת 17 שערי חובה. הפער מבית”ר ירושלים, שמדורגת במקום ה-14 מעל הקו האדום, עומד על 5 נקודות.

“המצב קשה מאוד אבל לא הכל אבוד”, שמר המנהל המקצועי פרדי דוד על אופטימיות. “כולנו ידענו שהעונה הקבוצה צפויה להיאבק בתחתית, אבל אנחנו נתלים בהישג הגדול של אשקלון, ששרדה בעונה שעברה, ויודעים שהכל אפשרי”.

יש לציין כי בשבועות האחרונים פקדה את הקבוצה “תופעת המתגייסים” כאשר שחקנים משמעותיים רבים בעלי פרופיל קרבי 97 נעדרים הן מאימונים והן ממשחקים. במקביל, עושים בקבוצה מאמצים גדולים להתחזק בשניים-שלושה שחקנים לפחות שיוכלו לאזן את חסרונם של המתגייסים ולהעניק את התוספות הדרושות.

למרות המצב הלא פשוט, במועדון מגבים את מאיה וצוותו ומדגישים כי שינויים פרסונליים בצוות המקצועי כלל לא על הפרק. בשבת מחכה עוד משוכה כמעט בלתי אפשרית – משחק חוץ מול מכבי חיפה (11:00, קצף). “אנחנו הולכים למלחמת הישרדות עד הסוף, אבל מאמינים בלב שלם בצוות המקצועי ובשחקנים שיוכלו להוציא אותנו מהבוץ”, סיכם דוד.

בנושא אחר, עמותת הכחולה הודיעה אתמול (רביעי) כי האריכה באופן אוטומטי את החברות לכל האוהדים שהצטרפו לעמותה בחודש דצמבר בשנה שעברה עד לסוף השנה, וכי ההתחלה לקראת שנת 2018 יצאה לדרך. מחירי חבילות ההצטרפות (חבילה סטנדרטית בעלות 756 שקלים ומורחבת ב-1104 שקלים) נותרו בעינן. האסיפה הכללית של העמותה תערך ב-26.12.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל.כחול 51 שנה.

    גלנט.ליכבוד חנוכה תגיד לברנקו.שיבקיע שעריי ניצחון.כדי לשמח כצת את האוהדים העצובים.בבקשה.בבקשה. מגניב.חה.חה.חה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר