השי שקיבלו עובדי מקפ"ת לחנוכה
השי שקיבלו עובדי מקפ"ת לחנוכה

עובדי מקפ"ת קיבלו שי מעליב לחנוכה: מטבעות שוקולד, וופל וסוכריה על מקל

"עדיף היה לא לתת מתנה בכלל או לתת פרח", אומרת רחלי פרידיונג, ששימשה עד לפני כשנה וחצי ממלאת מקום מנכ"ל מקפ"ת. מנכלית מקפ"ת, לאה כץ: "העובדים קיבלו את השי בהתרגשות ובשמחה"

פורסם בתאריך: 12.12.17 18:55

רחלי פרידיונג, ששימשה עד לפני כשנה וחצי ממלאת מקום מנכ"ל מקפ"ת, מעבירה ביקורת על השי לחג החנוכה אותו קיבלו השבוע עובדי מקפ"ת (מרכזיים קהילתיים פתח תקווה). השי הצנוע כלל ברכה לצד סוכריה על מקל, וופל קטן, מטבעות שוקולד וסביבון. השי ניתן על ידי ועד מקפ"ת וחתום עליו גם ראש העיר איציק ברוורמן, שמשמש כיו"ר הנהלת מקפ"ת.

לטענת פרדיונג, מדובר בשי שמבזה את העובדים, בייחוד לאחר שעובדי העירייה קיבלו שי גדול ומושקע יותר מוועד העובדים בעיריית פתח תקווה – קופסת ממתקים מפנקת. יש לציין כי עובדי מקפ"ת אומנם אינם נמנים עם עובדי העירייה, אך חלקם עובדים במחלקות העירייה, כמו למשל באגף הספורט או בתפעול היכל התרבות. בנוסף מפעילה מקפ"ת את הצהרונים ואת החוגים במתנ"סים ברחבי העיר.

"בחלק ממחלקות העירייה עובדים אלו לצד אלו עובדי עירייה ועובדי מקפ"ת וכל אחד קיבל מתנה אחרת", אומרת פרדיונג. "אין בעיה שלא לתת מתנה בכלל, ובמקום זה לתת מכתב מסכם בסוף השנה. זה עדיף מאשר מה שנתנו לעובדי מקפ"ת השנה. בתקופה שלי, אני זוכרת שחלק מעובדי מקפ"ת שעבדו באגף הספורט ראו את המתנות שקיבלו עובדי העירייה, ולכן לקחתי סכום מהקופה שלנו, רכשתי ממתקים מאחד הסופרים בעיר וארזנו את זה לעובדים בעצמנו. הענקנו לעובדים מתנה מכובדת. ברוורמן הוא ראש העיר ויו"ר ומקפ"ת והוא יכל לדאוג למשהו קצת יותר טוב".

עקרונית, בחנוכה העובדים לא אמורים לקבל שי לחג.

"אני מודעת לכך שיש מקומות שלא מקבלים בכלל שי לחג. אך לפי מה שהעובדים קיבלו, עדיף בכלל לא לתת, או אולי אפילו לתת פרח. העובדים קיבלו ברכה מודפסת לצד סוכריית תרנגול, וופל קטן וארבעה מטבעות שוקולד. הכל היה ארוז בתוך קופסא. אם כבר נותנים מתנה, אז לפחות תכבדו אותם כי הם לא פחותים מעובדי עירייה. מי שמפעיל את הקייטנות והצהרוניות אלו עובדי המתנ"סים. הם לא פחותים מאף אחד".

תגובת מנכלית מקפ"ת, לאה כץ: "על פי ההסכם הקיבוצי עובדי מקפת מקבלים שי פעמיים בשנה בראש השנה ובפסח וסכום השי עלה משמעותית בשנה האחרונה מאז נחתם ההסכם הקיבוצי. מעולם לא קיבלו העובדים שום התייחסות בחג או במועד אחר ולא נקבע נוהל כזה בהסכם. וועד העובדים והנהלת מקפת חשבו כי ראוי לכבוד חנוכה לתת שי סמלי כחיבוק ותודה לעובדים המסורים. העובדים קיבלו את השי בהתרגשות ובשמחה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר