גן חכלילית
גן חכלילית

גן חכלילית: הילדים לומדים עם ריח של דבק מגע באף

כבר יומיים שילדי גן חכלילית בשכונת נווה גן לומדים עם ריח עז של דבק בעקבות חיפוי רצפה שהדביקו. חלק מההורים לא שלחו את הילדים לצהרון: "הריח היה נוראי"

פורסם בתאריך: 19.12.17 18:20

אחרי שאתמול התלוננו הורי גן פטל בשכונת אם המושבות על ריח צבע חזק בגן, טוענים היום הורים לילדים מגן חכלילית בשכונת נווה גן כי גם אצלם, כאשר חזרו אתמול לצהרון שמתנהל בגן בחופשת חנוכה, קיבל את פניהם ריח עז של דבק.

לדברי ההורים בגן התבצעו עבודות לחיפוי הרצפה משום שהרצפה בגן חלקה והילדים נופלים ונפצעים. לדבריהם איש לא דאג לאוורר את הגן או לחילופין לפנות אותם לגן אחר עד שהריח יחלוף. בעירייה לעומת זאת, טוענים כי מפעיל הצהרון קיבל הוראה להעביר את הילדים לגן אחר במהלך השיפוץ. לטענת ההורים המפעיל אמר להם שבמתחם אין גנים פנויים.

גן חכלילית

גן חכלילית

"ידענו שהעירייה מתכננת לחפות את הרצפה", אומרת אמא מהגן. "אך מסתבר שהם סיימו את החיפוי רק ביום ראשון. כשהגענו ביום שני בבוקר לגן, קיבל את פנינו ריח חזק של דבק, כמו ריח של דבק מגע. הסייעת הגיעה בבוקר, פתחה חלונות ואווררה את הגן והוציאה את הילדים לחצר לבקשתנו. בקשנו שכמה שפחות הם יהיו בתוך הגן, כי הריח היה נוראי".

מה עשיתם?

"התקשרתי לאגף גני הילדים וביקשתי להבין מדוע לא העבירו את הילדים לגן אחר. אמרו לי לפנות לאגף מבנים והסברתי להם שזה לא התפקיד שלי. הם ידעו מספיק זמן מראש על כך שהגן עובר שיפוץ והם היו צריכים לארגן מקום חלופי".

ואחרי השיחה העבירו את הילדים?

"אף אחד לא חזר אליי. גלגלו אותי מאחד לשני ולבסוף נאמר לי על ידי חבר מועצה שיש למפעיל הצהרון את המפתחות של כל הגנים והוא יכל להעביר אותנו לגן אחר. בדקתי מולו והוא אמר שבתיאוריה זה נכון, אבל לא היה אף גן שבו ניתן לקיים צהרון פנוי ומאחר ומדובר בקבוצה גדולה, לא ניתן היה לחבר אותנו לגן אחר. למחרת החלטתי שלא לשלוח את הילדה לגן. היא אסתמטית וכשחזרה הביתה נתתי לה פעמיים משאף. ההורים ששלחו את הילדים היום (שלישי) לצהרון, אמרו שהריח עדיין לא התנדף. מבדיקה שעשיתי מול החברה שמייצרת את הדבקים נאמר לנו שצריך לפחות 24 שעות לאוורר את המקום ולצערי הילדים נכנסו אחרי כמה שעות בלבד".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "לא ברורה התלונה. אגף אחזקת מבנים עשה את כל המאמצים לשפר את תנאי העבודה בגן חכלילית. מפעיל הצהרון קיבל מעיריית פתח תקוה גן ילדים אחר כדי להעביר את הילדים לשם במהלך השיפוץ".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר