גן פטל אם המושבות. צילום באדיבות ההורים
גן פטל אם המושבות. צילום באדיבות ההורים

"זה חוסר אחריות לפתוח את הגן יום אחרי שצובעים"

ריח חריף של צבע קיבל את פני ילדי גן פטל באם המושבות כשהגיעו אתמול לצהרון. ההורים: "מלבד הריח הנורא, גם הרצפה הייתה מלאה בכתמי צבע ונדמה היה שאפילו ניקיון בסיסי לא עשו לפני שפתחו את הגן"

פורסם בתאריך: 19.12.17 08:30

הורים לילדים בגן פטל (גן טרום חובה וחובה) בשכונת אם המושבות, מתלוננים שכשהגיעו לצהרון אתמול (שני) עם ילדיהם, קיבל את פניהם ריח חזק של צבע. הסתבר שביום ראשון הגן נצבע ולמרות הריח החזק הוחלט בכל זאת לפתוח את הגן ולקבל את הילדים.

גן פטל אם המושבות. צילום באדיבות ההורים

הניילונים בחצר גן פטל באם המושבות. צילום באדיבות ההורים

"זו הייתה חוסר אחריות לפתוח את הגן עבור ילדי הצהרון (בימי חג ובחופשים הגן משמש כצהרון לאורך היום)", אומרת אמא לילד בגן. "מלבד הריח הנורא, גם הרצפה הייתה מלאה בכתמי צבע ונדמה היה שאפילו ניקיון בסיסי לא עשו לפני שפתחו את הגן".

"שמתי את הילדה בגן וכל היום הייתי לא מרוכז", אומר אחד האבות. "במתחם יש שני גנים והבנתי שצבעו את שני המתחמים. שהגענו הסייעות כבר דאגו לפתוח את החלונות ואת הדלתות על מנת לאוורר את הגן, אבל לצערי זה לא כל כך עזר".

מה הטענה שלכם, שלא היה צריך לצבוע?

"שהילדים יצאו לחופש ביום חמישי ולכן היה לעירייה את כל סוף השבוע לצבוע את הגן. אם היה נעשה כך הריח היה נעלם עד יום שני. בדקנו מול הסייעות ולטענתן בעירייה אמרו להן שיצבעו את הגן בחופש הגדול או בחופשת סוכות, אבל בסוף החליטו לעשות את זה בחנוכה ולא חשבו על התוצאות".

גן פטל בשכונת אם המושבות. צילום באדיבות ההורים

גן פטל בשכונת אם המושבות. צילום באדיבות ההורים

ואיך הילדים הרגישו?

"אחת האמהות קפצה לגן באמצע היום והיא אמרה שהילדים היו כל היום בחצר. הבעיה היא שגם את הניילונים של הצביעה זרקו בחצר. במקביל כל היום הצוות היה צריך להתעסק ולדאוג לנקות את הגן. הבעיה היא שגם בחצר לא יותר טוב והילדים כל הזמן נעקצים".

תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "רוב ההורים היו שבעי רצון מהעובדה שאגף אחזקת מבנים הספיק לצבוע ולשפץ את הגנים, כך עולה גם מדברי מפעילי הצהרון. צוות הסייעות הקבוע של הגן וצוות הסייעות של הצהרון עמלו קשות משעות הבוקר המוקדמות לניקוי הגן והכנתו לקליטת הילדים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר