שרון מימר. צילום ניר קידר
שרון מימר. צילום ניר קידר

מימר: "שחקן צריך לעשות את העבודה, וכנראה שניניס לא עושה אותה מספיק טוב"

מאמן מכבי שומע את הקריאות מהקהל בנוגע לשיתופו של הרכש היווני, אך ממשיך לעמוד על שלו. על הדרישה מהיציע שיניח את המפתחות אמר: "לא נעים, אבל לא נורא. אתמודד עם זה"

פורסם בתאריך: 21.12.17 13:37

התיקו 1:1 מול מ.ס אשדוד במחזור האחרון איכזב לא מעט מיושבי היציע במושבה, אבל עיקר תשומת הלב הופנתה לשניים, מהם גם הקהל המנומנם בדרך כלל של מכבי לא הצליח להתעלם – סוטיריס ניניס ושרון מימר. הראשון ממשיך משום מה להתייבש פעם על הספסל ומחוץ לסגל ולא לקבל דקות. הקריאות של האוהדים "תן לניניס לשחק" נפלו נכון לעכשיו על אוזניים ערלות. "היו על המגרש ארבעה זרים וקיבלתי החלטה שהחמישי שייכנס יהיה טאדה", אמר מימר. "חשוב להבין שניניס הוא שחקן כמו כולם וברגע שאחליט שמגיע לו הוא ישחק. היו לנו איתו עליות וירידות והוא לא הבין את המקום שלו. מדובר בשחקן שהגיע עם ציפיות וכשהוא מקבל פחות דקות קשה לו להתמודד עם זה. אומרים שאני לא נותן לו הזדמנות? כל יום באימון הוא הזדמנות להראות מה אתה שווה ומה אתה יכול לתרום. בסופו של דבר יש יותר מדי רעש סביבו. שחקן צריך לבוא לעשות את העבודה וכנראה שהוא לא עושה אותה מספיק טוב. אין פה שום דבר אישי, אף אחד לא נגדו ואני האחרון שאמנע ממנו לשחק".

המטרה השנייה שסימנו יושבי היציע היא כמובן המאמן עצמו. לראשונה מאז הגיע למכבי, קראו האוהדים למימר להחזיר את המפתחות ולהתפטר. בכירים במכבי הבהירו שהנושא כלל לא על הפרק, אבל בימים בהם גיא לוזון זמין מתמיד, האפשרות שישוב לחיק המשפחה שרירה וקיימת. "זו הפעם ראשונה שזה קורה לי במכבי פתח תקוה. לא נעים, אבל לא נורא", התייחס מימר לקריאות מהיציע. "זה כבר הפך לנורמה של התנהלות בכדורגל שלנו. לא משנה מה, המאמן תמיד על הגרדום. זה בסדר, אתמודד גם עם זה. בכל מקרה זה לא משהו שיכול להוציא אותי משליטה או להזיז אותי מהדרך שלי. אמשיך לעשות הכל כדי שתהיה קבוצה כמה שיותר טובה".

האוהדים חושבים שהחילופים שלך היו בעלי אופי הגנתי והזמינו את אשדוד לצאת קדימה.
"אני לא חושב שהחילופים היו הגנתיים ומי שנכנסו היו גרגורי טאדה שהוא חלוץ וגל לוי שגם הוא שחקן התקפה. יכולתי גם להכניס מגן או בלם אבל העדפתי שלא. בפועל לא כל מה שאתה מתכנן קורה בסוף. זה נכון שהלכנו אחורה ופחות החזקנו בכדור. יכול להיות גם שהתעייפנו ורצינו מנטלית לשמור על היתרון".

עד כמה העובדה שמאז הגעתך עדיין אין הרכב קבוע פוגעת בקבוצה?
"בסך הכל יש 8-9 שחקנים קבועים בהרכב, במיוחד עכשיו כשההגנה התייצבה ועושה עבודה טובה. כמובן שאני ממשיך לנסות לייצר הרכב קבוע ולרוץ איתו".

מכבי אמנם השוותה את מאזן הנקודות לזה של מכבי חיפה, אבל היא ממשיכה להיות מדורגת עשירית עם 16 נקודות. בשבת (18:15, סמי עופר) מחכה יריבה לא קלה בדמות קבוצת הצמרת המפתיעה של הפועל חיפה, שמגיעה לאחר שתי תוצאות תיקו רצופות. לירוי צעירי, שסובל מפציעה ברצועות הקרסול ונעדר מהמשחק האחרון, ניסה לשוב בתחילת השבוע לאימונים סדירים בתקווה שיוכל לעמוד לרשותו של מימר.

מיני תקרית התרחשה בסיום המשחק מול אשדוד כשהקהל המקומי הביע מחה כנגד השוער צחי גיגי, שמצדו לא נשאר חייב וסימן בידו תנועה מזלזלת לעבר היציע. "בסך הכל אני יכול להבין את הקהל שלנו", ביקש גיגי לשמור על פרופורציות. "האוהדים קונים כרטיס, יכולים להביע את דעתם ולפעמים קהל רואה דברים קצת אחרת. ברור לי שהם רוצים שננצח ונוביל כל הזמן. לפעמים אנחנו צריכים לשלוט בקצב המשחק וגם אם הם רוצים שנשחק מהר יותר, זה בסדר. בסופו של דבר אני מאוד אוהב את האוהדים שלנו".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר