עוז בצון. צילום מסך
עוז בצון. צילום מסך

איש המשק עוז בצון מתכנן לתבוע את הפועל בסכום של כחצי מיליון שקלים

אחד האנשים המזוהים ביותר עם המועדון יעזוב בעוד שבועיים ומתכנן הליכים משפטיים נגד המועדון. דניאל כהן על התיקו בטדי: "לוקח את האחריות עליי"

פורסם בתאריך: 1.1.18 12:23

איש המשק הוותיק של הפועל, עוז בצון, שמהווה חלק בלתי נפרד מהנוף של המועדון ב-11 השנים האחרונות, הגיש לפני כשבועיים מכתב התפטרות לבעלים דורון גלנט. גורמים בהפועל ידעו לספר כי המהלך של בצון נבע מהרעת תנאים שנמשכת כבר תקופה ארוכה לטענתו.

בצון, שיסיים רשמית את עבודתו באמצע ינואר, צפוי להגיש תביעת ענק כנגד הפועל על סך של כחצי מיליון שקלים. "אני מסיים את עבודתי ב-15 בינואר ועד יומי האחרון בהפועל אתן את כל כולי למועדון", אמר בצון. "מעבר לכך, אין לי מה להוסיף". גלנט מסר בתגובה: "בשלב הזה, זה לא שווה התייחסות".

מבחינה מקצועית, בהפועל מנסים להתאושש מאובדן שתי הנקודות ביום שישי בטדי, כאשר מרב תשומת הלב הופנתה לעברו של דניאל כהן, שהכשיל, כך לפחות טוען השופט אוהד אסולין, את מיקו ממן מקטמון ברחבה בתוספת הזמן של המשחק.

"אני לוקח עלי את כל האחריות. לא חושב שהיה פנדל, אבל בכל מקרה לא הייתי צריך בכלל להגיע למצב כזה", אמר דניאל כהן, שנראה שבור עם שריקת הסיום ואף ניגש ל-400 האוהדים ביציע כדי להתנצל על האכזבה שחשו בסיום. "התאוששתי והכל בסדר. בסך הכל אנחנו נראים טוב בשבועות האחרונים ואנחנו יכולים להמשיך להתקדם ולצאת לדרך חדשה. דני גולן התחבר לקבוצה וחדר ההלבשה חזק".

דניאל כהן. צילום זאב שטרן

דניאל כהן. צילום זאב שטרן

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר