רועי זיקרי. צילום: עזרא לוי

פרסום ראשון. זיקרי פנה לכפר סבא: שחררו אותי למכבי פתח תקוה

החלוץ נפגש עם יצחק שום על מנת לעבור מיידית לקבוצה של שרון מימר. גורם בכפר סבא: "שום כועס מאוד על זיקרי וספק אם ישחרר אותו". במכבי הכחישו את הפנייה לשחקן

פורסם בתאריך: 8.1.18 19:15

האם מכבי בדרך לחיזוק מפתיע? מלך השערים של הליגה הלאומית, רועי זיקרי, שסגר בהפועל תל אביב לשלוש שנים בכפוף לעלייתה של הקבוצה לליגת העל, פנה לראשי הפועל כפר סבא בבקשה לשחררו למכבי, שלדבריו מעוניינת לצרף אותו לשורותיה מיידית.

היום (שני) נפגש זיקרי עם בעלי כפר סבא יצחק שום בתקווה כי יאות לשחרר אותו כבר עתה לליגת העל. בכפר סבא כועסים מאוד על זיקרי, שלטענתם סגור כבר תקופה ארוכה ביריבה העיקרית שלה על הכרטיס לליגת העל. במועדון האדום הודיעו עם פתיחת חלון ההעברות על מו"מ מול זיקרי, וקצת לאחר מכן פורסם כי חתם בקבוצה.

גורם המקורב למועדון הכפר סבאי אישר את פנייתו של זיקרי, אבל הוסיף כי "שום כועס עליו מאוד וספק גדול אם ישחרר אותו למכבי פתח תקוה. גם אם זה יקרה, המהלך יאושר רק אם הם ייתנו לנו שחקן משמעותי שלהם ולא כסף או שחקן שהם רוצים להיפטר ממנו".

במכבי פתח תקוה הכחישו כי נעשתה פנייה לזיקרי וטענו כי אמנם במצב הנוכחי של הקבוצה כל חלוץ טוב יכול היה לסייע לה, אך איש מטעם הקבוצה לא נפגש עם השחקן.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר