בית הספר בית יעקב בראש העין. צילום: באדיבות ההורים
בית הספר בית יעקב בראש העין. צילום: באדיבות ההורים

“מחנכת הכיתה אמרה לבנות לא לבוא לבת שלי הביתה”

אמא לתלמידה בבית הספר בית יעקב טוענת שהבת שלה לא הולכת לבית הספר מאחר ונפגעה מדברים שנאמרו עליה. העירייה: “איננו מגיבים מטעמי צנעת הפרט”

פורסם בתאריך: 24.6.17 19:42

אמא לתלמידה בבית הספר בית יעקב טוענת שבתה, תלמידת כיתה ג’, לא הולכת לבית הספר כבר מספר ימים, מאחר ולטענת האם נפגעה מדברים שנאמרו עליה בבית הספר. “בשבוע שעבר היתה פעילות בבית הספר, במהלכה הביאו הבנות ממתקים. בדיעבד, הסתבר לנו שהיה איסור להביאם. למחרת, הבת שלי לא הגיעה לבית הספר. המורה כעסה על הבנות בגלל נושא הממתקים והן הפילו את כל האשמה על הבת שלי וטענו שהיא זו שהביאה את הדברים. מחנכת הכיתה, במקום לבדוק את הנושא למחרת, מאחר והיא לא נמצאת בכיתה, התחילה ללכלך עליה ואמרה לבנות לא לבוא לבת שלי הביתה, בגלל שיש לה טלוויזיה והוסיפה כי היא בת יחידה ש'מקבלת כל מה שהיא רוצה'. כשהבת שלי שמעה את זה מהחברות שלה היא מאוד נפגעה ואמרה שהיא לא מתכוונת לחזור לבית הספר”, סיפרה האם.
לטענת האם, היא נפגשה עם מנהלת בית הספר ואמרה לה שלא מקובל עליה שמשמיצים את הבת שלה לפני כיתה שלמה והיא צריכה לתת את הדעת בעניין. “המורה שנכחה במקום אמרה שהיא לא אמרה בדיוק כך את הדברים ושהבנות מסלפות את הדברים. ביקשתי שיכנסו אותן כדי לבדוק והמנהלת הודיעה שהיא מאמינה למורה ולא לבנות והוסיפה, בשיא חוצפתה, שכל הבנות שמגיעות אלי הביתה מדרדרות בלימודים, כי הן רואות אצלנו טלוויזיה. כרגע הבת שלי לא מתכוונת לחזור ללימודים ואני בודקת אפשרות להעביר אותה לבית ספר אחר, מקום שיעריכו אותה ולא יזלזלו בה ובמשפחה שלה”.
תגובת העירייה: “העירייה אינה מגיבה בנושאי תלמידים מפני צנעת הפרט”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר