שלומי שבת. צילום: דורון עדות
שלומי שבת. צילום: דורון עדות

קיץ של כוכבים: יוצאים לדרך מחר עם שלומי שבת

סדרת מופעי הקיץ באמפי תיאטרון העירוני תיפתח עם מופע חגיגי של שבת, אחד הכוכבים הגדולים בישראל. בהמשך: הקרנות פומביות של סרטים שבחרו התושבים

פורסם בתאריך: 24.6.17 19:42

ביום שלישי, 27 ביוני בשעה 20:00, ייפתחו מופעי הקיץ בראש העין עם מופע של שלומי שבת, אשר יבצע את מיטב שיריו, בהופעה חגיגית באמפי תיאטרון העירוני בשיתוף מקום בלב.
שבת, הנמצא בימים אלה בדרך לאלבום חדש ומסקרן, יצא לסיבוב הופעות חדש. לצד שירים מהאלבום שבדרך יבצע על הבמה את להיטיו הגדולים, ביניהם "אבא", "לכל אחד יש" ו-"בחוף של טראפטוני", מהרפרטואר העשיר שלו, אותם הקליט במשך 40 שנות קריירה, ואשר אוגדו לאחרונה לאוסף משולש.
“אני שמח להמשיך בעשייה יחד עם תושבי ראש העין, הכי קרוב לבית”, אומר אלכס קפלונוביץ’, מחזיק תיק תרבות קליטה ועלייה, “זה אירוע פתיחה ואנחנו שמחים לתת את הבמה גם לכישרונות מקומיים שיופיעו לפני שלומי שבת ויהיו להקת החימום שלו. הלהקה שתופיע היא להקת קונפיטי, עם הזמרות מיכל גבע אמיר ומעיין זיטמן”.
קפלנוביץ’ מזמין את התושבים להתעדכן בפרסומים לקראת אירועי הקיץ הרבים שהם מכינים, עם מיטב האומנים. “רבים ישמחו לשמוע כי בנוסף, גם השנה יתקיים בקיץ פארק סרטים, עם סרטים אותם התושבים בחרו”.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר