עיריית פתח תקוה צילום זאב שטרן
עיריית פתח תקוה צילום זאב שטרן

העירייה הוציאה 184,000 שקלים בשלוש שנים על סקרי שביעות רצון

המידע סופק בעקבות פנייתו של רמי גרינברג. העירייה: "מדובר בכלים מקצועיים חשובים לסיוע בקבלת החלטות, כנהוג בערים אחרות"

פורסם בתאריך: 23.1.18 20:42

184 אלף שקלים, זה הסכום אותו שילמה העירייה לחברת סקרים בשלוש השנים האחרונות כדי שיבצעו סקרים שונים בעיר. את המידע סיפקה העירייה השבוע באמצעות טלי סנה, מנהלת מחלקת שירות לתושב והממונה על חופש המידע, וזאת לאחר פנייתו של חבר המועצה רמי גרינברג בנושא.
על פי המידע, בשנת 2014 ביצעה העירייה סקר באמצעות חברת גיאוקרטוגרפיה על שביעות הרצון בקרב תושבי העיר פתח תקוה והערכת פוטנציאל העיר להתחדשות, שעלותו הייתה 77,688 שקלים. שנה לאחר מכן, בשנת 2015, בוצעה שוב סקר באמצעות חברת גיאוקרטוגרפיה, שהיה מחקר איכות השירות ושביעות רצון, בסך דומה של 77,688 שקלים. בשנת 2017 בוצע סקר דעת קהל על שירותי עיריית פתח תקוה באמצעות מאגר מוחות, ובעלות של 29,250 שקלים. כאמור, הסך הכולל של הסקרים שהזמינה העירייה עומד על 184 אלף שקלים.

"כל הקדנציה שאלנו באופוזיציה אלו סקרים נעשו ואף ביקשנו לראות אותם, אך לא ענו", אומר גרינברג, "רק אחרי שלא ויתרנו והמשכנו לדרוש ולבקש קיבלנו את המידע. לא ברור ממתי העירייה מבצעת סקרים בכזאת תדירות ובמחירים כאלו. לא ברור איך הסקרים הללו הגיעו לכמעט 80 אלף שקלים לסקר. למה הציבור לא יודע את זה".

רמי גרינברג צילום: זאב שטרן

רמי גרינברג צילום: זאב שטרן

תגובת העירייה: "הצורך הגובר בכלים מקצועיים לסיוע בתהליכי קבלת החלטות, הוביל לביצוע סקרים באמצעות חברות מחקר וסוקרים מהמובילים בתחומם. בהתאם לתוצאות הסקרים, אנו מפלחים ומדרגים את כל תחומי השירות של העירייה. הסקרים אף כוללים איסוף ועיבוד של מגוון נתונים המתארים את העיר, כגון דמוגרפיה, תעסוקה, בנייה, חינוך, ניקיון, רווחה וכו', המספקים להנהלת העירייה מידע על שביעות רצון התושבים משירותי העירייה השונים לאורך זמן, עוזרים לאתר שינויים בצורכי התושבים ו/או שינויים בסדרי העדיפויות שלהם, לאתר בעיות מרכזיות הדורשות התייחסות ובדיקה מעמיקה יותר, וכן להרחיב את בסיס הנתונים על תושבי העיר וצורכיהם. עיריית פתח תקוה, כמו גם ערים נוספות אחרות, בודקת עד כמה הציבור מרוצה מתפקוד מחלקות העירייה, דבר שהינו לגיטימי לחלוטין ונתוניו, כאמור, משמשים כלי עבודה להנהלת העיר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר