דניאל גולני עם אופיר לוזון. צילום באדיבות מכבי פתח תקוה

חכמים על חלשים. הטור של אלמוג אופיר

החתמתו של הכישרון מהפועל היא מהלך חכם של מכבי, אבל יחד עם זאת, הכי קל לבוא למועדון מרוסק ולקחת שחקנים. וגם, איזה כיף שסוף סוף יש שוער בשער

פורסם בתאריך: 17.1.18 19:01

1. ההעברה של דניאל גולני מהפועל למכבי יצרה באזז גדול בעיר. טוב שהביאו שחקן שצופים לו עתיד גדול, אבל בואו ניתן לזמן לעשות את שלו. נעשה כאן מהלך חכם של מכבי, אבל יחד עם זאת, הכי קל לבוא למועדון מרוסק ולקחת שחקנים. כמו כונס נכסים – באו למקום מפורק ולקחו אותו ברבע מחיר, כך גם עם גולני. אפשר לחשוב שזה השחקן היחיד שהפועל בוכה ש”גנבו” לה. בהפועל יכולים לבוא בטענות רק לעצמם על ניהול כושל ורקוב מהיסוד. ככה זה כשיד ימין לא יודעת מה עושה יד שמאל. מכבי? חכמים על חלשים.

2. כמה טוב לפתוח עם שלוש מילים שלא חשבנו שנשמע יותר במכבי: יש שוער בשער! יוסי גינזבורג הצעיר לקח את ההזדמנות שקיבל בשתי ידיים, הוכיח שהוא בהחלט ראוי ובשל לעמדת השוער הראשון ובשלושה משחקים שמר על שער נקי. אם רק היו משכילים להקפיץ אותו אל בין הקורות קצת קודם, אני משוכנע שמצבנו היה טוב בהרבה. מצד שני, מוטב מאוחר מאשר לעולם לא. אם גינזבורג ימשיך להציג יכולת משובחת ויצבור ביטחון, אני בהחלט מציע לצחי גיגי לדאוג לשמיכה עבה לצד הכיסא הקבוע שלו על הספסל. אם יסתכל טוב, אולי גם ילמד דבר או שניים. מילים טובות מגיעות גם ליובל שבתאי שידע להודות שטעה ולהתנצל אחרי העימות בו ירק ואיים על האוהדים. ביקורת מקצועית יש, אבל יובל יצא גבר וחשוב יותר – בן אדם.

3. המחאה הנפלאה נגד קריית שמונה קצרה פירות וסוף סוף בהנהלה התחילו קצת להקשיב לנו ולהבין שיש הבדל בין מועדון לסלון. עם זאת, מחאה לא יכולה להיות חד פעמית או להתנהל בזיגזג. לצערי קומץ השרופים שלנו לא התאמץ מספיק ולא הגיע לעכו למשחק מול סכנין. חייבים להמשיך במומנטום בכל הכוח כדי שימשיכו לספור אותנו בדרך לשינוי המיוחל. מי שחושב שהכל בסדר רק בגלל שמנצחים חי בסרט. האינטרסים המשפחתיים והריקבון עדיין מורגשים היטב בכל פינה במועדון.

4. נחמד לחבר שני ניצחונות, בטח בעונה בה רגעי הנחת מעטים כל כך, אבל למרות המיקום בטבלה מפה ועד לפנטז על הפלייאוף העליון המרחק גדול מאוד. כולם כולל כולם – צוות מקצועי, שחקנים וכמובן ההנהלה, חייבים לרדת מהר לקרקע כי מקצועית המצב עדיין טעון שיפור גדול. מבחינתי המשחק מול מכבי נתניה הוא אחד הקשים ביותר העונה ואני ממש לא צריך את ערן לוי עצבני דווקא על הראש של מכבי אחרי הפדיחות שלו עם הפנדלים נגד אשדוד. כולם צריכים להגיע בשיא הרצינות כדי שמה שהתחלנו לבנות לא יתפרק ברגע.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. יחיאל תרם. כחול ויסוקר 51 שנה

    גולני מי שעזב את הפועל.אתה ילד שלא מבין .בסופך להיכשל כמוה חברך מיכבוצת הנוער שעזבו.ואתה תשב עוד בייציע ותיתחרט שעזבתה תמורת בצע כסף.ונפלתה באגודה .שתיגמור לך את הקריירה.ימים יגידו.אתה לא מציאה.

  2. יחיאל תרם. כחול ויסוקר 51 שנה

    הפועל לא חלשים.כמוה שמכבי טחמנים.מכבי כבוצה של ביזניס.לא של כדורגל.שחקן שנופל אצלהם ברשת מיסכן.למכבי אן שום מגמה ליזכות בטוהרים.רק אייך לעשות כסף.וכסף.

  3. מישל

    דניאל גולאני עשה מהלך חכם ביותר .. הגיע למחלקת נוער טופ 3 בארץ, קבוצה שמקדמת צעירים ושמה דגש בעיקר על קידום הנוער שלה.
    בהפועל הוא אולי היה הופך לשחקן טוב אבל במכבי יש לו הזדמנות אמיתית להפוך לשחקן ברמה הכי גבוהה ואני כמובן מדבר על הצלחה בליגות בכירות בעולם.
    הרבה הצלחה שיהיה מקווה שבעוד כמה שנים יוביל את נבחרת ישראל להישגים

  4. יחיאל תרם. כחול ויסוקר 51 שנה

    בלייט בררה בקרוב תקום קבוצה חדשה. בשם הפועל מלבס.פ"ת.כגון נורדיה.וקטמון.ועוד.ינהלו את הקבוצה אנשים עים לב כחול ונשמה.כחולה.מתחילים מהתחלה.להחזיר עטרה ליושנה.בלי נדר.בהצלחה ליוזמים

  5. נתניתי

    לכו לישוןעל האף הנהלה פח יש לכם גרדנות על 15 שח. שיורידו לאוהדי נתניה את המחיר שנהנה מכדורגל נורמלי ולא תשבו מול יציע ריק.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר