אשפה בנווה גנים. צילום: רועי שאשא.
אשפה בנווה גנים. צילום: רועי שאשא.

כעס בשכונת נווה גנים בגלל ערימות אשפה בשבת

הערימות היו מחוץ לפחים. תושבים טוענים כי העירייה מזניחה את השכונה

פורסם בתאריך: 25.6.17 18:08

אשפה שצולמה בשבת בבוקר במתחם פחי אשפה בשכונת נווה גנים על ידי תושב השכונה, גררה ביקורת כלפי העירייה. בשכונה טוענים כי האשפה שעלתה על גדותיה היא סימן נוסף להזנחה של השכונה מצד העירייה. מנגד, סיפר אחד התושבים כי בשיחה עם מחלקת התברואה נאמר לו שהאשפה פונתה טרם השבת והיא התמלאה לאחר מכן.
בסרטון שהעלה התושב ניתן לראות קרטונים שונים ואשפה שעל פניו אמורה להיות מפונה על ידי מנוף או משאית אשפה, ולא ברור אם התושבים הוציאו את האשפה בימי הפינוי של המנוף או לא. כך או כך, התמונה מראה שבמתחם פחי האשפה ישנה כמות גדולה של פסולת שלא בפחי האשפה וכי מתחם הפחים נראה במצב גרוע. "היום יום שבת, והעירייה אתמול לא פינתה את האשפה והשאירה את הכל", נטען בסרטון. "העירייה פשוט לא עושה שירות לאזרח. העירייה וברוורמן לוקחים מהאנשים כסף לארנונה ולא נותנים שירותים לאזרח".
"אני גר בשכונה. וצילמתי את הסרטון ביום שבת", אומר רועי שאשא, האיש שמאחורי הסרטון. "רואים שם פחים מלאים וככה היינו במהלך השבת. כבר ביום שישי כשעברתי ליד הפחים ראיתי את כמות האשפה. לא יודע מה גרם לכך. אני יכול לומר שגם התושבים פה לא צדיקים בנושא, אבל לא יכול להיות שנהיה ככה במהלך השבת, העירייה פשוט מזניחה את השכונה שלנו. התקשרו אלי ממחלקת התברואה ואמרו לי שהם פינו את האשפה ושאחרי שהם פינו אנשים הוציאו את האשפה, אבל עדיין לא יכול להיות שנישאר ככה במהלך השבת".

תגובת לשכת הדובר: "הפסולת המדוברת הוצאה שלא במועד הנדרש ונאספה ביום הפינוי. על התושבים להקפיד על ימי הוצאה המיועדים לאזור".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר