שחקני הפועל. צילום זאב שטרן
שחקני הפועל. צילום זאב שטרן

משכורות דצמבר טרם שולמו, שחקני הפועל דרשו הבהרות מגלנט

עובדי המועדון סובלים פעם נוספת מאיחור בתשלום שכרם, הבעלים הבטיח כי השכר ישולם עד ליום שישי. בבקרה לא פוסלים אפשרות של חילוט ערבויות וטוענים כי לקבוצה שוב אין אישור ניהול תקין

פורסם בתאריך: 24.1.18 19:05

עיכוב נוסף בתשלום המשכורות לעובדי הפועל. לאחר מספר איחורים שכבר היו העונה, השחקנים ואנשי הצוות במועדון טרם קיבלו את משכורות חודש דצמבר, למרות שמועד התשלום עבר לפני שבועיים. הבעלים דורון גלנט הגיע באמצע השבוע, לאחר חזרתו מחו"ל, לאימון הקבוצה, לאחר שהשחקנים דרשו הבהרות לגבי העיכוב בשכרם. גלנט הבטיח כי ישלם את המשכורות עד ליום שישי.

בבקרה התקציבית, מצידם, ציינו כי הם נותנים לקבוצות את האפשרות לשלם משכורות עד סוף ינואר, ובמידה ואלו לא ישולמו, לא יהססו להשתמש בערבויות המופקדות במזומן בבקרה התקציבית. "כסף הוא לא הבעיה", הבהיר יו"ר הבקרה עופר אורליצקי. "אנחנו לא מתערבים בהחלטות של בעלי הקבוצות, אבל כמובן שאם קבוצה תחליט לשחרר שחקנים כדי לצמצם את התקציב נתמוך בזה".

עוד טוענים בבקרה כי נכון לעכשיו אין להפועל אישור ניהול תקין מרשם העמותות, דבר שעלול להוביל גם הוא לפגיעה בהכנסות ולהוביל את הבקרה לחלט ערבויות נוספות במידת הצורך. דורון גלנט סרב להגיב לדברים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר