דורון גלנט. צילום: זאב שטרן
דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

גלנט הרס את הפועל, גלנט הורס את הפועל, גלנט כנראה ימשיך לרסק את הפועל

תחת ניהולו של גלנט הפועל שוברת שיאי שפל. במו החלטותיו הכושלות הוא מוביל את הפועל לעונה רביעית ברציפות בליגה הלאומית ואולי גם לפלייאוף התחתון. אז שישחרר כבר את הקבוצה מהניהול המחפיר שלו

פורסם בתאריך: 29.1.18 21:23

יש כל כך הרבה ליקויים ובעיות בהפועל.

אבל הפעם אני לא מדבר על דברים כמו אישור ניהול תקין שבהפועל לוקח יחסית הרבה זמן לקבל למרות שזה מאוד חשוב.

אני גם לא מדבר על איחורים בתשלום שכר פה ושם למרות שזה מאוד מאוד חשוב, אולי הכי חשוב.

אני גם לא מדבר על כך שלהפועל אין באמת מבנה ניהולי כמו שצריך להיות בכל ארגון.

אני לא מדבר על כך שכל בעלים של קבוצה היה עושה מאמצים גדולים לסיים את המו"מ עם עמותת הכחולה, אבל אצל גלנט זה ההיפך.

אני גם לא מדבר על מכונת הכביסה והמייבש.

אני שם לרגע ברשותכם את כל הדברים החשובים האלה בצד, ורוצה לדבר על כך שהערב, 29.1.2018, אחרי המחזור ה-20 בליגה הלאומית, הפועל פתח תקוה היא קבוצת פלייאוף תחתון. והכל תודות לניהול המחפיר והעלוב של דורון גלנט. האיש שמרבה לנופף  בניסיון שלו בניהול אנשים, האיש שמשוכנע כנראה שהוא ורק הוא יודע לקבל החלטות נכונות, הוא כישלון ניהולי ענק. הוא הרס את הפועל פתח תקוה, הוא הורס את הפועל פתח תקוה, והוא כנראה ימשיך לרסק את מה שנשאר מהפועל פתח תקוה.

תחת ניהולו של גלנט הפועל שוברת שיאי שפל ורק הוא אשם. במשחק הבית האחרון היו בקושי 150 אוהדים ביציע, במשחק הקרוב יהיו ככל הנראה פחות. והוא שוגה שוב ושוב באחת ההחלטות החשובות בקבוצת כדורגל: מינוי מאמן.

בעונה הראשונה בה ניהל את הפועל גלנט קיבל שלוש החלטות גרועות: פיטורי מנחם קורצקי, מינוי גיא צרפתי, ומינוי פליקס נעים.

בעונה השנייה שלו גלנט קיבל שתי החלטות גרועות: מינוי אסף נמני בתחילת העונה והפרידה בסוף העונה מירון הוכנבוים שהיה עד כה ההחלטה היחידה המוצלחת שלו בתחום הזה.

וגם העונה, למרות שאנחנו רק קצת אחרי נקודת האמצע שלה, לגאון הניהול דורון גלנט כבר יש מאחוריו שתי החלטות גרועות: המינוי של אורן קריספין בתחילת העונה, המינוי של דני גולן במקומו של קריספין.

אז דורון גלנט מוביל במו החלטותיו הכושלות את הפועל לעונה רביעית ברציפות בליגה הלאומית, עם סיכוי טוב להיות בפלייאוף התחתון, כי הערב, אחרי ההפסד של הפועל בנצרת עילית, אחרי עוד משחק כושל תחת דני גולן, נפתח פער של שלוש נקודות בין הפועל שבמקום התשיעי לבית"ר תל אביב רמלה שבמקום השמיני. זה קורה אחרי שגלנט שחרר את רוצ'ט בלי להביא מחליף ואנחנו נשארנו עם שלומי חנוכה בקישור.

ולך תדע את מי עוד גלנט ישחרר עד תום חלון ההעברות. אז עכשיו הוא משחרר שחקנים, כנראה כי יש מצוקה כלכלית, אחרי שהשאיר את הכחולה ואת הכסף של האוהדים בחוץ. אכן, גאון ניהולי יוצא דופן

 

אומרים שגלנט ביקש מהכחולה תשלום עבור חלק מהבעלות על הקבוצה, "החזר של הלוואות בעלים".

אני חושב שדורון גלנט צריך לשלם להפועל פתח תקוה פיצוי על הנזק שגרם וגורם לה.

ואחרי זה, שישחרר אות הקבוצה מהניהול הכושל שלו. די, נמאס. דורון גלנט, במילים פשוטות: לך הביתה, תחזור לעיסוקיך, להפועל פתח תקוה גרמת מספיק נזקים.

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי.שפויי

    מר גלנט.אתה צריך להירשם בסיפריי גיניס.על הקירקס שאתה מנהל.עים חבורת הלצנים במיגרש.בושה לעצמך.וחרפה למועדון ולאוהדים המסורים.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר