דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

בעקבות העיכוב: הבקרה התקציבית עשויה לשלם את משכורות עובדי המועדון

במידה ודורון גלנט לא יעביר את משכורות חודש דצמבר עד סוף השבוע, הבקרה התקציבית תשתמש בכספים שנמצאים ברשותה. "אם יהיו בעיות גם במשכורות הבאות, נמשיך לחלט במידת הצורך", עדכן עופר אורליצקי

פורסם בתאריך: 30.1.18 20:35

בעוד שבעלי הפועל דורון גלנט עושה מאמצים אחרונים כדי לשחרר שחקנים בכירים שיורידו מהמעמסה התקציבית, עובדי המועדון עסוקים בעיקר בשאלה מתי יקבלו את שכרם. ל"ספורט מלאבס" נודע כי בשל העובדה שגלנט לא הציג אישור ניהול תקין כנדרש לשנת 2018, הקבוצה לא זכתה להקצבות מההתאחדות לכדורגל בחודשים האחרונים והדבר יצר "חור" בתקציב, שהוביל לאיחור של כשלושה שבועות עד עתה בתשלום משכורות חודש דצמבר.

הבקרה התקציבית מאפשרת לקבוצות לשלם את משכורות חודש דצמבר עד סוף חודש ינואר, ובמידה והשכר לא משולם מחלטים ראשיה ערבויות המופקדות בבקרה. מעבר לערבויות המועדון בסכום של 700 אלף שקלים, ישנם כחצי מיליון שקלים נוספים בחשבונה של הפועל בבקרה התקציבית. בשל כך, צפויים השחקנים לקבל בסוף השבוע הנוכחי תשלום עבור שתי משכורות, דצמבר וינואר.

"יש בבקרה התקציבית כסף בחשבון של הפועל ואם הקבוצה לא תשלם את המשכורות, אנחנו נשלם", עדכן יו"ר הבקרה התקציבית, רו"ח עופר אורליצקי, בשיחה עם "ספורט מלאבס". "יש בחשבון הקבוצה אצלנו סכום כסף, מעבר לערבויות, שמספיק לתשלום שתי המשכורות הקרובות. אם יהיו בעיות גם במשכורות הבאות, נחלט את הערבויות במידת הצורך. בהפועל יש בעיה, שלא קשורה אלינו, שהם לא הצליחו עדיין לקבל אישור ניהול תקין וזה מונע מהם כספים מהטוטו ומהעירייה. יש להפועל מספיק כסף כדי לסיים את העונה, הם רק צריכים לטפל בדברים מסביב".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר