דני גולן. צילום: זאב שטרן

המשכורות בהפועל: מספר צ'קים הופקדו וחזרו

למרות שהתבקשו שלא לעשות זאת, המאמן דני גולן ומספר שחקנים הפקידו את הצ'קים הדחויים שקיבלו מהמועדון. עובדי מחלקת הנוער קיבלו את שכר חודש דצמבר

פורסם בתאריך: 6.2.18 16:08

גם כאשר המשכורות מגיעות מהבקרה התקציבית, שום דבר בהפועל לא עובר בצורה קלה. סוגיית שכר חודש דצמבר ממשיכה להתארך הרבה מעבר למצופה, כאשר מחר (רביעי) אמור הקפטן גל צרויה להגיע בעצמו למשרדי הבקרה כדי לאסוף את הצ'קים, שמוכנים כבר מאתמול. עובדי מחלקת הנוער קיבלו את המשכורות אתמול.

כזכור, בשבוע שעבר קיבלו השחקנים צ'קים דחויים בהם התבקשו בסופו של דבר שלא להשתמש, וכדי לספק לשחקנים את הצ'קים מהבקרה, על השחקנים להחזיר את כל הצ'קים הדחויים שקיבלו מהמועדון, וזו הסיבה שאתמול לא קיבלו השחקנים את שכרם. ל"ספורט מלאבס" נודע כי מספר שחקנים והמאמן דני גולן הפקידו את הצ'קים הדחויים שקיבלו למרות שהתבקשו לא לעשות זאת. בהמשך התברר שלצ'קים אין כיסוי והם חזרו.

"דני מתנהג כמו אחד שרוצה שיפטרו אותו", אמרו גורמים בהפועל. "הוא רב עם הקהל ומשדר לחץ אטומי ועצבים, ממש חבית נפץ שאוטוטו תתפוצץ. הוא שומר כביכול על השחקנים ומנסה להשאיר את המערכת עם הראש מעל המים, אבל גם לו אין את התנאים לעבוד ולהצליח. בעל הבית לא עונה לו, כך שהוא לא מקבל תשובות וגם לא שחקנים". דני גולן ודורון גלנט סירבו להגיב.

כידוע, הסיבה העיקרית לעיכוב בתשלום היא העדר אישור הניהול התקין של המועדון לשנת 2018, שמונע את קבלת ההקצבות הציבוריות של הפועל. הבעלים דורון גלנט ביקש את עזרתו של יחיאל מאור על מנת לפתור את הבעיה, ומחר צפוי מאור להגיש את הבקשה לרשם העמותות בשם המועדון.

יחיאל מאור

גלנט ביקש את עזרתו. מאור

"מדובר בהליך מהיר שלא צריכה להיות איתו שום בעיה", עדכן מאור. "ברגע שהאישור יתקבל, ייפתר גם הפלונטר". חרף האופטימיות, נראה שגם את משכורות ינואר השחקנים לא יקבלו בזמן, כשבמידת הצורך צפויה הבקרה להתערב פעם נוספת ולהשתמש בכספי הערבויות אותם חילטה השבוע. 

בכל הנוגע למשחק ביום שישי (15:00, עפולה) מול הפועל חדרה, ירין חסן ועומר ורד הפצועים צפויים להמשיך להעדר. מנגד, נס זמיר שב לאימונים ועשוי לשחק. בקבוצה טרם מינו מחליף לאיש המשק, עוז בצון, כך שנכון לעכשיו אין מי שמכין את מדי השחקנים לאימונים הקרובים, כמו גם למשחק מול הפועל חדרה. המנהל חזי בבאי, שהודיע בשבוע שעבר על התפטרותו, ישב על הספסל מול רמת גן ויסיים רשמית את עבודתו בסוף החודש.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. מוישה

    אולי דני גולן רוצה שיפטרו אותו? גם בהתבטאות בטלויזיה אחרי המשחק אפשר לחוש את זה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר