נעה גולן
נעה גולן

הם דעתנים, שנונים, רגישים ורוצים להתבטא: ברוכים הבאים למדור הנוער החדש של מלאבס

ראו הוזהרתם: הנוער שכותב כיום עלול להפתיע משום שאינו כותב בדיוק את מה שמצופה ממנו. טור מיוחד של נעה גולן

פורסם בתאריך: 13.2.18 18:01

יש דבר כזה נוער כותב, תמיד היה ואני רוצה להאמין שתמיד יהיה. אולי המחברת כבר נעלמה אבל הצורך להתבטא תמיד יהיה חלק מעולם הנעורים. הוא פשוט נפרס כיום על פלטפורמות שונות ובאופן כמעט מחתרתי מעולם המבוגרים.
הנוער של היום הוא לא נוער אדיש שמתחבא מאחורי מסך הסמארטפון, כפי שחלק נוהגים לחשוב. הנוער של היום הוא מכלול, הוא הכל מהכל וזה היופי שבו. תקופת הנעורים היא תקופה מעניינת ואין להתייחס אליה רק כאל תקופת מעבר לחיים האמיתיים.

צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

צילום א.ס.א.פ קריאייטיב/INGIMAGE

אז הנה, במיוחד היום כשהמרדף האינסופי אחרי נעורים וחיים צעירים ככל האפשר תוקף מכל החזיתות, ניתנת האפשרות במדור זה שמושק השבוע כאן ובאתר מלאבס, לראות בקול הנוער סוג של לגימה מרעננת ממעיין חיי הנצח, לקרוא על מה מעניין אותם באמת, מה מעצבן אותם ומה בוער בהם להשמיע.
ראו הוזהרתם: הנוער שכותב כיום עלול להפתיע את הקוראים, משום שאינו כותב בדיוק את מה שמצופה ממנו. הנוער חשוף כיום לכמויות אינסופיות של מידע ואתם יכולים לסמוך על בני ובנות הנוער שידעו להשתמש בו גם בחוכמה. הנוער של עירנו הוא נוער איכותי ומגוון שמגיע מרקעים ומשכונות שונות.

 

בני הנוער בעיר הם דעתניים, חדים, שנונים ורגישים. הם מתעצבנים בקלות ולפעמים גם בצדק והם ישמחו להוכיח שהם יודעים לא מעט על העולם שמאחורי מסך הסמרטפון, יותר משחשבתם ולכן אני מזמינה אתכם לעקוב ולקרוא את שיש להם על הלב.
ואם גם אתם בני נוער מהעיר שמעוניינים לכתוב ולהשמיע, הדלת פתוחה ואתם/ן מוזמנים ליצור קשר עם אגף חברה, נוער וצעירים, או עם מערכת מלאבס.
# גולן היא רכזת מדיה ותוכן שיווקי באגף הנוער בעירייה ורכזת הפרויקט

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר