שווארמה נתנאל בראש העין
שווארמה נתנאל בראש העין

בשווארמה נתנאל מאמינים באוכל איכותי במחירים הוגנים

עם ידע רחב, ניסיון של עשרות שנים ותבלינים ייחודיים, פתח משה מרדכי לפני כחצי שנה בבית גרמה את שווארמה נתנאל. הטעם ייחודי והמחירים הוגנים. שווה לטעום

פורסם בתאריך: 1.3.18 12:06

רבים אוהבים שווארמה, כזו שנחתכת ישירות מהשיפוד המסתובב, נתחים קטנים של בשר חם, מתובל ועסיסי, שמוגשים עם חומוס, צי'פס חם, מבחר סלטים, טחינה או עמבה וכמובן בצל ופטרוזיליה. המנה לרוב מוגשת בפיתה, לאפה או באגט. מי שמבקש לחסוך בקלוריות בוחר לאכול בצלחת.

יש לא מעט מסעדות שמוכרות שווארמה, שניצבת למעשה באותה שורה יחד עם הפלאפל, הסביח והחומוס מבחינת הביקוש. אחת המסעדות הפופולאריות בתחום בראש העין ובסביבה היא שווארמה נתנאל, בבעלות משה מרדכי, שנפתחה לפני כחצי שנה בבית גרמה בראש העין, ברחוב שבזי 58.

שווארמה נתנאל בראש העין

שווארמה נתנאל בראש העין

על מרדכי אפשר בהחלט לומר שהוא עושה שווארמה באהבה ועם הרבה ידע וניסיון. כבר 30 שנה הוא בתחום, ובמשך שנים רבות היה לו עסק מצליח בפתח תקוה. לאחרונה החליט לעשות שינוי ולפתוח את המסעדה בראש העין.
"אנשים לא פעם חושבים שלהכין שווארמה זה משהו קל, לוקחים בשר, מתבלים, מוסיפים שומן וצולים, אבל בפועל זה ממש לא כך, זה הרבה יותר מורכב", מסביר מרדכי. "חשוב לשים בשר איכותי ולתבל במידה הנכונה על מנת שהשווארמה תצא טעימה ורכה במיוחד. הוא מציין גם שלצד זה חשובים מיומנות החיתוך של הבשר, החום של השיפוד וכמובן הטריות, הן של הבשר והן של הסלטים.
את טבילת האש שלו בתחום הוא עשה בבית ספר טוב – במקום שנחשב לסוג של מוסד ברמת גן בתחום. "אחרי שהשתחררתי מהצבא התחלתי לעבוד בשווארמה שמש ברמת גן", הוא מספר. "אחרי שלוש שנים פתחתי את המקום בפתח תקוה. היה לי קהל לקוחות קבוע מראש העין, ולאור הביקוש פתחתי את המקום בראש העין בבית גרמה.

שווארמה נתנאל בראש העין

שווארמה נתנאל בראש העין

איזה סוגי שווארמה אתם עושים?
"אנחנו עושים שווארמה עגל, שווארמה הודו נקבה ושווארמה פרגית. מעבר לטעם הייחודי שלנו, יש לנו גם מחירים ייחודים לנו, מחירים זולים, שמאפשרים לכל אחד לאכול מנה במחיר עממי. אנחנו דוגלים בשווארמה לכל כיס, לא מתחרים באף אחד וכך אנחנו עובדים 30 שנה ומתפרנסים בכבוד". הוא מדגיש שהבשר הוא כשר למהדרין והסלטים בהשגחת הרבנות ראש העין.
מה עוד כולל התפריט?
"בנוסף לשווארמה יש קבב כבש, פרגיות, שניצלים, חזה עוף על האש, ציפס, פיתות טריות, שתייה. ויש כמובן מבחר סלטים גדול, יש לנו למעלה מ־15 סוגי סלטים טריים שנחתכים ונעשים מידי יום. אנחנו כל יום מכינים הכל טרי, חותכים את הסלטים ומשגיח הכשרות מוודא שהכל טרי. אחד הדברים שאנחנו מאוד מקפידים עליהם הוא הניקיון. המקום נקי כל הזמן. יש כל הזמן באוויר ריח של שווארמה שאפשר להריח למרחקים".
מי הלקוחות שמגיעים?

"כלל הציבור בראש העין, דתיים, חילונים, מהשכונות הוותיקות, מהשכונות החדשות, מגיעים אלינו הרבה אנשים".

ומה הייחוד שלכם לעומת אחרים?
"קודם כל זה הטעם. שווארמה עגל אין כמעט באף מקום ובנוסף יש לנו שווארמה נקבה הודו ושווארמה פרגית. התיבול שלנו ייחודי. אנחנו משתמשים בתבלינים ייחודים שלנו, תבלינים איכותיים איתם אנחנו מתבלים כבר 30 שנה".
התגובות של הלקוחות מדהימות ומפרגנות ולמרדכי זה מחמם את הלב. "האנשים בראש העין הם חמים ומיוחדים, יודעים להעריך מנה טובה ולפרגן", הוא אומר, "אנשים מאוד אוהבים את השווארמה ובעיקר את המבצעים שלנו. הם יכולים להגיע עם כל המשפחה ולאכול ארוחה בשרית חמה וטעימה במחיר הוגן".

שווארמה נתנאל, בית גרמה, שבזי 58 ראש העין.
מחירים: שווארמה בפיתה, בלאפה, בבאגט, במגשית – 30 שקלים, כולל סלטים חופשי וצ'יפס חופשי.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר