גל צרויה. צילום: ניר קידר

צרויה חזר לאימונים, משכורות עובדי מחלקת הנוער שולמו שוב באיחור ניכר

הקפטן שהודח מהסגל על ידי תומר קשטן שב לפעילות. הכחולה עדיין לא קיבלה מספר סופי של חובות המועדון וביקשה מהמשטרה אישור להפגנה נוספת בשבת

פורסם בתאריך: 6.3.18 11:48

מצבה של הפועל אמנם רחוק מלהיות משביע רצון, אבל בהחלט נרשמה מגמה חיובית מאז צירופו של תומר קשטן למועדון. עם הגעתו של המאמן החדש גילו השחקנים סמכות מקצועית שאין עליה עוררין, בניגוד גמור לאווירה לה הורגלו בתקופתו של דני גולן. הדוגמה הבולטת הייתה הדחתו של הקפטן גל צרויה מהסגל ביום שישי לאחר שאיחר להתכנסות.

לאחר חילופי דברים קשים בין השניים הבהיר קשטן לקפטן מה הם יחסי הכוחות ושלח אותו לצפות במשחק מהיציע. "עבירת המשמעת של גל טופלה במסגרת המועדון, הוא נענש וחזר להתאמן כמו כל שחקן אחר", התייחס קשטן לתקרית. "כשקרה מה שקרה הגבתי באופן מיידי, לאחר מכן הדברים לובנו ואנחנו ממשיכים הלאה". צרויה בחר שלא להגיב לדברים.

בסוגיית הצרות הכלכליות של המועדון, רק ביום שני השבוע שולמו משכורותיהם של עובדי מחלקת הנוער, באיחור של 25 ימים. מדובר בפעם השנייה ברציפות בה יש פיגור של כמעט חודש תמים בתשלום, כמו גם הפעם השנייה שמי שנושאת בתשלום היא הבקרה התקציבית.

בנושא המשא ומתן להעברת הבעלות לעמותת הכחולה, העניינים ממשיכים להתנהל בעצלתיים. חרף ההבטחות של הבעלים דורון גלנט כי השבוע ניתן יהיה לאמוד סופית את גובה החובות של המועדון, מספר סופי עדיין לא נמסר לחברי העמותה. גורמים בכחולה אף העריכו כי התיק החסר טרם נמסר מרואה החשבון הקודם לזה הנוכחי המסייע לקבוצה.

כמו כן, הגישה הכחולה בשבוע שעבר תלונה לרשם העמותות בנוגע להתנהלות הכספית של המועדון, כשבין השאר ביקשו לחקור אי סדרים בניהול המועדון, לרבות פגמם בדו"חות הכספיים. גם בגזרה זו, העריכו בכחולה כי ייקח לא מעט זמן עד להתייחסות הרשם לתלונה, כמו גם לקבלת תוצאות בשטח. במקביל למגעים, אין כוונה להוריד הילוך בכל הקשור למחאה והוגשה בקשה למשטרה על מנת לקבל אישור להפגין פעם נוספת מול ביתו של גלנט במוצאי שבת.

בעניין אחר, סוכנו של ברנקו מיכאילוביץ' הגיש תלונה נגד המועדון על סך של כ-100 אלף שקלים. בתלונה, שהוגשה למוסד לבוררות באמצעות עו"ד אייל אברמוב, נטען כי החוב של הפועל לסוכן האמיר לאחר שלא קיבל תשלום במועד הנקוב. "דורון גלנט אמר שישלם, הבטיח והבטיח, אמר שיטפל ולא טיפל", אמר עו"ד אברמוב. "הסוכן עשה כל שביכולתו על מנת להימנע מפגיעה במועדון והוציא שני מכתבי התרעה משני עורכי דין שונים, אבל בסוף בלית ברירה, בטח לאור הפרסומים שהמועדון בקשיים, נאלצנו להגיש תביעה במוסד לבוררות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר