איציק כהן. צילום זאב שטרן
איציק כהן. צילום זאב שטרן

למרות הניצחון, עוד מוקדם לשמוח. הטור של יוסי שושני

תומר קשטן פתח את הקדנציה ברגל ימין, אבל הקבוצה חייבת להמשיך במגמת השיפור. ניצחון על הרצליה מחר הוא בגדר חובה

פורסם בתאריך: 8.3.18 13:17

1. למרות הניצחון החשוב על בית”ר תל אביב/רמלה, אני חייב להגיד שלא נפלתי מהכיסא. הפועל שיחקה מול יריבה ביום חלש שפשוט נתנה לה את המשחק. תחת תומר קשטן הקבוצה נראתה קצת יותר מאורגנת ורוצה. אין ספק שכשיש מאמן חדש, שחקנים נותנים יותר מעצמם. עוד מוקדם לשפוט את המאמן השלישי העונה של הפועל, מכיוון שהוא עשה רק מספר אימונים בודדים עם הקבוצה לפני המשחק, אבל אני מאוד מקווה שהמגמה החיובית תימשך והקבוצה תיראה טוב יותר. מה שיידבר בסופו של דבר זה מבחן התוצאה, וכרגע הוא הביא תוצאה טובה עם ניצחון חוץ במשחק הראשון.

2. אין ספק שהחזרה של ירין חסן תרמה רבות לקבוצה. חסן שחקן מאוד משמעותי ואיכותי, ברמה של ליגת העל. האמת שאני לא יודע מה הוא עושה בליגה הזאת. החזרה שלו בהחלט עשתה רק טוב לקבוצה. הפועל סיימה משחק חוץ מבלי לספוג ומשחק ההגנה נראה טוב יותר. החזרה שלו משמעותית מאוד לקראת המשך הדרך העונה.

3. ההשעיה של גל צרויה היא החלטה נכונה של קשטן. קבוצת כדורגל חייבת סדר, משמעת וארגון. כנראה הייתה אווירה של קייטנה בקבוצה ואנשים הרשו לעצמם יותר ממה שאפשר בקבוצת כדורגל. מי שלא עומד בכללים בסיסיים של קבוצה צריך להיות בחוץ ונכון עשה המאמן. יותר משזה ילמד את החלוץ לקח, זה ילמד את כל השחקנים שלא מתעסקים עם המאמן ואי אפשר לבוא איך ומתי שרוצים.

4. מחר תארח הקבוצה את מכבי הרצליה, שנראית כבר עם רגל וחצי בליגה א’. מבחינת הצהובים מדובר במשחק שאין ממנו דרך חזרה, והם יבואו לקחת את הנקודות כי מבחינתם זה להיות או לחדול. הרצליה היא קבוצה שנראית רע מאוד העונה ואם הפועל לא תצליח לעבור אותה היא תהיה בבעיה קשה. זה משחק שהפועל חייבת לנצח. הרמה לא גבוהה, לכן עם סדר וכיוון נכון צריך לנצח את המשחק הזה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר