דורון גלנט, אוהדי הפועל פתח תקווה. צילומים זאב שטרן
דורון גלנט, אוהדי הפועל פתח תקווה. צילומים זאב שטרן

הערכה: סך החובות של הפועל עומד על כ-3.5 מיליון שקלים

ביום חמישי נערכה פגישה בהשתתפות דורון גלנט ורואי החשבון של הכחולה, בה ניתנה סקירה בעל פה על מצבו הכלכלי של המועדון. בעמותה טוענים: "סיכומים עושים עם מסמכים, לא בעל פה"

פורסם בתאריך: 18.3.18 12:06

עוד פרק בעלילה הבלתי נגמרת בין הבעלים דורון גלנט לעמותת הכחולה, כאשר הנושא שעל הפרק הוא, שוב, המסמכים. בפגישה שנערכה בחמישי שעבר בין הצדדים נכחו מצד הפועל גלנט עצמו, גל חצור, דני משיח ויוגב איטח, כמו גם שני רואי החשבון של הכחולה ורואה החשבון של הפועל קטמון, חיים וורמברנד, שמסייע לאחרונה למועדון.

אותה פגישה הסתיימה בצורה תמוהה במקצת. מצד הפועל ידעו לספר כי נציגי הכחולה קיבלו סקירה לגבי גובה החובות הכללי, המוערך בכ-3.5 מיליון שקלים. כזכור, בשל העובדה כי רואה החשבון הקודם של הפועל לא העביר את תיק 2017 התעכב המספר הסופי, אך במועדון ידעו לספר כי "עקפו" את הנושא באמצעות הערכת נתונים של הבקרה התקציבית, מעצם העובדה כי העבירה גמר חשבון של 2017 ואפשרה להפועל לפתוח את השנה הנוכחית. בנוסף, חצור כתב בפורום האוהדים בפייסבוק לאחר הפגישה כי גלנט העביר את הניירת הנדרשת.

במועדון מצפים כעת לתשובה מראשי העמותה האם בהתאם לגובה החוב הם מעוניינים להתקדם, ובמידה שכן – תתקיים פגישה בה יישבו הצדדים על הניירת בהתאם לדו"ח שיכינו רואי החשבון. מצד הכחולה הכיוון נשמע פחות אופטימי ונטען כי הסכום האמור הועבר לראשיה בעל פה, ללא כל מסמכים ואסמכתאות, ולכן עדיין אין ביכולתה את הנתונים הדרושים על מנת לקבל החלטה האם לקחת על עצמה את ניהול המועדון. "סיכומים עושים עם מסמכים, לא בעל פה", הבהירו בעמותה. גל חצור מסר בתגובה לפניית "ספורט מלאבס" כי "סוכם לא להעביר אינפורמציה עד לסיום המשא ומתן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לא צעיר

    ספין של גל חצור הקוף של שמיר ודני לוי ומי שמנהל את גלנט

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר