נוער - תרומת שיער צילום אגף הנוער
תרומת שיער צילום אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: תרומת שיער, טיול מד"צים ומופע רחוב

פורסם בתאריך: 29.3.18 15:50

 

השבוע שהיה
חניכי מרכז הנוער המוזיקלי "ווליום" ברמת ורבר יזמו מופע רחוב עם להקת המרכז בכיכר המייסדים ואת התרומות שנאספו מהעוברים והשבים נתנו למקלט נשים מוכות. חניכי מרכז הנוער נווה עוז ארזו מזון לנזקקים דרך עמותת חום.תודה לנוער המדהים שלנו!

מועצת הנוער יזמה מבצע תרומות שיער בשיתוף עמותת פל"א. יחד עם ספרים מקצועיים עברו נציגי המועצה בין בתי הספר העל יסודיים וכל תורמ\ת קיבל תספורת מספר מקצועי. השיער נתרם לטובת חולי סרטן. בנוסף מועצת הנוער העירונית קיבלה בטקס מחוזי מטעם משרד החינוך פרס הצטיינות על עמידה בדרישות ועדת אות התקינות של הוועדה האתית משפטית במחוז תל-אביב.

חברי תוכנית המד"צים העירונית יצאו לטיול פסח חווייתי של יומיים במדבר יהודה. את הטיול הם פתחו בעין בוקק ומשם המשיכו למצדה. את הלילה הם העבירו במאהל עם פעילות לילית אטרקטיבית. בסוף השבוע השתתפו בכנס מד"צים שנתי.

השבוע שיהיה
תנועות הנוער מנציחות את יום השואה בפעילויות ייחודיות, חדרי נושא ואירוח "זיכרון בסלון" בו מגיעים אנשי עדות, שורדי שואה לשתף את בני הנוער בתקופת המלחמה.
חגיגת המימונה במרכזי הנוער: ב־8.4.18 תתקיים חגיגת מימונה במרכז הנוער בשעריה "שולמית 3" בשעה 19:00. בנוסף לחיבור עם קהילת השכונה, החניכים ייהנו מטקס חינה מסורתי, תלבושות מסורתיות, הכנת מופלטות ועוד.
מועצת הנוער העירונית תארח את מועצת הנוער של דלית אל כרמל ועוספיה. במסגרת זו יעברו בני הנוער יחד פעילות בנושא השואה ולאחר מכן פעילות הקשורה למנהיגות ומועצות. בנוסף יקיימו גם "זיכרון בסלון" עם שורד שואה. לבסוף תתקיים תערוכה בהיכל התרבות "ילדי פתח-תקוה מציירים ומביעים שואה", של פרלמנט הילדים העירוני.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר