אורן קריספין באימון. צילום: ניר קידר
אורן קריספין באימון. צילום: ניר קידר

הפועל פתחה את העונה: "יהיה לא אחראי לדבר על עליית ליגה" (וידאו)

הקבוצה של אורן קריספין פתחה את האימונים לעיני 100 אוהדים, כשדווקא הצעיר ביותר מביניהם גנב את ההצגה. הבעלים דורון גלנט לא הגיע למסיבת העיתונאים המיוזעת וסרט הקפטן יתחלק העונה בין שני שחקנים. הפועל פתחה עונה כמו שרק היא יודעת

פורסם בתאריך: 2.7.17 21:14

כ-100 אוהדים של הפועל התקבצו הערב (ראשון) בספורטק בסירקין כדי לקחת חלק פעיל באימון הפתיחה של הפועל פתח תקוה לעונת 2017/18. הממטרות שקידמו את פניהם של 30 השחקנים יצרו מעין קשת בענן, שאולי מבשרת על האופטימיות לסיים באחד משני המקומות הראשונים בליגה הלאומית. "הפרנסה לא מעניינת והאישה רק מנדנדת", שר הקומץ, שרובו נפרד עד מהרה מהחולצות בשל השרב הכבד, וראשיו הכו בתופים וטיפסו על הגדרות. בלט ביניהם אוהד מזוקן בחולצה כחולה של איפסוויץ' האנגלית, שהגיע עם יורש העצר, מספר 4, העונה לשם דניאל פדר. על זרועו, באופן לא מפתיע, נכתב בכחול בוהק שם המועדון.

הכוכבים של האימון. צילום: ניר קידר

"תתפטר, תתפטר, תתפטר", קיבלו האוהדים בבדיחות הדעת את המאמן אורן קריספין, שעשה היסטוריה פרטית ופתח עונה בקבוצה הבוגרת במועדון בו גדל. "אם אתה לא מביא גביע אתה מת", הפריז אחד מהם. גם במסיבת העיתונאים שנערכה לראשונה מזה שנים, ניגן החום הכבד כינור ראשון. כמו הקבוצה, התברר עד מהרה שגם המזגן עדיין לא בשיא כושרו, ורק בקבוק נסטי ושני בקבוקי קולה הצילו מעט את העיתונאים הבודדים שהגיעו לכבד. מי שדווקא לא כיבד משום מה את המעמד היה דורון גלנט, ששלח למסע"ת בחדר 13 במתחם האימונים את קריספין יחד עם ירין חסן וגל צרויה, שיחלקו ביניהם את סרט הקפטן.

גל צרויה, אורן קריספין וירין חסן. צילום: עמרם סויסה

"לא אכנס לסיסמאות שהפועל עומדת לעלות לליגת העל, זה יהיה לא אחראי מצדי עוד לפני האימון הראשון", הבהיר קריספין כבר בתחילת דבריו, "אבל אני כן חושב שהמועדון הזה צריך תמיד לשאוף להיות בטופ ובליגה הראשונה. אני איש של מעשים ואעשה הכל על מנת להחזיר על האמון שנתנו בי". עוד ציין המאמן כי יצורפו עוד מספר שחקנים, חלקם "מהשורה הראשונה"  כדבריו, ובהם שני זרים, על מנת להעמיד קבוצה ראויה.

טנגיז ציקארידזה. צילום: ניר קידר

"מדובר במועדון גדול עם היסטוריה ותארים וכיף לפתוח כאן את העונה", אמר ירין חסן. "נבנה כאן סגל איכותי ונעשה הכל על מנת להתברג בין שני המקומות הראשונים".גל צרויה הוסיף: "זו הפעם הראשונה שאני הולך אחרי הלב שלי ואני בהחלט מתרגש. התחברתי כאן לכולם, החל מהאפסנאי ועד המאמן והקהל".

רובי לבקוביץ'. צילום: ניר קידר

"ראינו כמה הקהל צמא להפועל פתח תקוה", סיכם קריספין בהתייחסו לשחקן החשוב ביותר של המועדון לאורך השנים. "המטרה היא להחזיר לו את האהבה, הגאווה והסיפוק. מועדון כמו שלנו צריך רק טריגר קטן ואז כולם יגיעו בהמוניהם. יש כאן 7-8 שחקני נוער וכמובן שאשמח מאוד שכמה שיותר שחקני בית ישתלבו בקבוצה הבוגרת".

שחקני הפועל באימון הפתיחה. צילום: ניר קידר

אוהדי הפועל באימון הפתיחה. צילום: ניר קידר

אורן קריספין. צילום: עמרם סויסה

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. עיתונאים ביצים שלי

    מדוע אף אחד מה"עיתונאים" לא היה צדיק בסדום ושאל לגבי עמותת הכחולה ומה דעתם של קריספין והקפטנים בנושא

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר