משמאל: לנה פיאר, ד', ורותם חתוקה. צילום דובר צה"ל
משמאל: לנה פיאר, ד', ורותם חתוקה. צילום דובר צה"ל

תנו כבוד לשלושה חיילים מצטיינים תושבי העיר

לנה פיאר מצטיינת ביחידת מיטב, ד' באגף התקשוב, ורותם חתוקה מצטיין אוגדה 80

פורסם בתאריך: 19.4.18 18:37

סמל לנה פיאר בת ה-20 מפתח תקווה היא מצטיינת מפקד יחידת מיטב – היחידה שאחראית על הגיוס. פיאר היא נציגת שירות במוקד הטלפוני של היחידה, ובתפקידה היא עובדת מול מיועדים לשירות, מכווינה אותם ועוזרת להם בשלבי המיון לצבא. "בהתחלה היה לי קשה, ואז התאהבתי", היא אומרת ומוסיפה: "אני אוהבת את מה שאני עושה ומרגישה משמעותית. יש לי חלק גדול בגיוס של בני נוער רבים".
מצטיין נוסף מהעיר הוא סמל רותם חתוקה, בן 21, שמשרת כמשגיח כשרות בגדוד ״איתם״, גדוד האיסוף של אוגדה 80. הוא נבחר להיות מצטיין מפקד אוגדה 80 לקראת יום העצמאות. רותם למד בישיבת אמ"ית אלירז. ״המפקד שלי התקשר אליי ואמר לי שנבחרתי להיות מצטיין, התרגשתי מאוד", הוא מספר. "המפקד שלי הוא כמו מדריך לחיים בשבילי, תמיד עוזר לי בכל התחומים ונמצא כאן בשבילי, משהו ממנו יישאר איתי גם הרבה אחרי שאשתחרר״.
סג"מ ד' בן ה־23 מסיים בימים אלה את ההשלמה הטכנולוגית של אגף התקשוב וההגנה בסייבר. ד' למד בתיכון גולדה בכיתת נחשון, כיתה מדעית מנהיגותית הפועלת בשיתוף תלפיות ומשרד הביטחון. הוא התגייס בשנת 2013 אל מסלול העתודה, והוא בוגר תואר ראשון בהנדסת מחשבים בטכניון בחיפה. הוא חזר לשירות בנובמבר 2017 ישירות אל בה"ד 1, שם סיים בהצטיינות פלוגתית ואת סיכת המ"מ העניק לו אלוף פיקוד העורף. כעת הוא סיים את ההשלמה הטכנולוגית של אגף התקשוב וההגנה בסייבר. "בחרתי בקצונה כי זו דרך חיים. אני מגיע ממשפחה שבה מחנכים לשירות המדינה, השפעה על המדינה, הגנה על המדינה ואהבת הארץ. מאבא שלי שהוא קצין בכיר למדתי כמה קצונה, צבא והגנה הם דבר חשוב המהווים שליחות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר