נס זמיר, עמירן שקלים ודור גלילי חוגגים אחרי הניצחון על כפר סבא. צילום: עזרא לוי
נס זמיר, עמירן שקלים ודור גלילי חוגגים אחרי הניצחון על כפר סבא. צילום: עזרא לוי

כמו אוויר לנשימה: 0:2 חשוב להפועל על הפועל כפר סבא (וידאו)

הכחולים השיגו ניצחון שני ברציפות ועלו למקום ה-11 בטבלה. חיים איצרין כבש והורחק, ברנקו מיכאילוביץ' הכפיל בסיום. הכפר סבאים ירדו למקום ה-14

פורסם בתאריך: 24.4.18 21:57

כמה שהפועל הייתה צריכה את שלושת הנקודות האלה. הקבוצה של תומר קשטן ניצחה 0:2 הערב (שלישי) את הפועל כפר סבא בקרב תחתית, שהעלה את הכחולים למקום ה-11 והוריד את הקבוצה של חיים שאבו למקום ה-14 שמוביל למבחנים. זה היה הניצחון השני של הפועל ברציפות תוך ארבעה ימים. בכך גם הבטיחה הפועל הימנעות מהמקום ה-15, ממנו יורדים אוטומטית לליגה השלישית.

גל צרויה הפצוע לא נכלל בסגל, כמו גם איתי לוי הצעיר, שנשאר מחוץ ל-18 בפעם השנייה ברציפות. בדקה ה-13 יהב אפריאט נגח כדור קשתי מסוכן, אך רובי לבקוביץ' הדף בקצות האצבעות אל המשקוף. רם לוי הצעיר נפצע בפתיחת המשחק, הוחלף, ופונה לבית החולים עם חשש לזעזוע מוח.

צפו בחגיגות הניצחון:

הבעיטה הראשונה של הפועל למסגרת הגיעה רק בדקה ה-52, אך עשר דקות מאוחר יותר קרן של נס זמיר מצאה את חיים איצרין שנגח נהדר לרשת ורץ לחגוג עם האוהדים. אותו איצרין ספג צהוב שני בדקה ה-74 והורחק. אחרי לחץ כבד של הכפר סבאים שרק בנס לא הסתיים בשער שיוויון, מצא בדקה ה-92 רובי לבקוביץ' (משחק מצוין) בכדור ארוך את ברנקו מיכאילוביץ', שגילגל בקלילות לרשת של בן ויצמן, בדרך לשער רביעי עבורו בארבעת המשחקים האחרונים.

אוהדי הפועל חוגגים בכפר סבא. צילום: עזרא לוי

אוהדי הפועל חוגגים בכפר סבא. צילום: עזרא לוי

בעקבות הניצחון עלה מאזנה של הפועל ל-43 נקודות במקום ה-11, בדיוק כמו הפועל רמת השרון, לה יש הפרש שערים נחות. הפועל כפר סבא, שירדה הערב לראשונה למקום ה-14, מרוחקת שתי נקודות מהכחולים. ביום שישי (16:00, ראש הזהב) תארח הפועל לקרב תחתית נוסף את הפועל רמת גן והאקסים דני גולן ואור ברוך.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. רונן.אכ

    כל הכבוד לשחקני הפועל פ"ת אהובנו על הניצחון שאפו ענק לכם .שנילחמתם בשביל הסמל תמשיכו ככה ושנה הבא. שנילחם כבר על העליה לליגת על כי שם מקומנו עם הגדולות .שיבוא כבר הגואל שיוציא עם הבעיות הפיננסיות שיעלנו לדרך המלך בשורות טובות.

  2. רונן. א

    איזה כיף לשמוע שהפועל פתח תקוה ניצחה רק הצלחות בהמשך נעלה נעלה לא ניסוג שוב לאחור זו הדרך בא נלך עס שנכבוש. את השילטון.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר