דורון גלנט. צילום: זאב שטרן
דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

הבקרה שוקלת לדרוש את הפקעת זכויות הניהול מידיו של גלנט: "לא בונים על סלוק"

גורם בבקרה התקציבית בשיחה עם "ספורט מלאבס": "אי אפשר להמשיך ככה יותר, לקראת העונה הבאה יהיה חייב להיות שינוי דרמטי. אולי תהיה התפתחות עם עמותת הכחולה, שיכולה להעמיד לבדה את הערבויות הנדרשות"

פורסם בתאריך: 26.4.18 11:06

הולכות ומתרבות ההערכות, בתוך המועדון וגם מחוצה לו, לפיהן דורון גלנט לא ימשיך כבעליה של הפועל בעונה הבאה, גם אם ירצה בכך. בבקרה התקציבית, שלמעשה מנהלת את ענייניה הכספיים של הקבוצה החל מחודש דצמבר, שוקלים לפתוח בהליך של הפקעת זכויות הניהול במועדון מידיו של גלנט.

"יש רצון להפקיע מגלנט את זכויות הניהול”, אמר גורם בבקרה התקציבית. "מדובר בצעד לא פשוט שיש לו השלכות, אבל אי אפשר לתת לזה להמשיך להתנהל ככה. גלנט יכול לספר תירוצים אבל בסופו של דבר האחריות היא שלו. כבר מחודש דצמבר אפשר להבין שהעסק לא מתנהל, הבקרה מחזיקה את המועדון עם היד על השיבר ועם הביטחונות שהיו לנו".

מצד הבקרה טרם נעשה כל צעד רשמי בנושא, שם מעוניינים לחכות עם המהלך עד לסיום העונה, מכיוון שאינם מעוניינים כי האחריות למצב הכלכלי הקשה של הקבוצה כיום תוסר מגלנט. בבקרה סיפרו כי בעקבות הצ’קים האישיים של גלנט, שניתנו לבקרה כבטחונות וחזרו, התחילו כבר הליכי הוצאה לפועל באופן אישי כנגד הבעלים, כאשר על פי הבקרה כרגע הטיפול בהליך נמצא בשלב שבו גלנט יכול למסור את טענותיו הנגדיות, לפני שיתחילו עיקולים.

בכל הנוגע לתשלום המשכורות לעובדי המועדון, נראה שבכל הנוגע לשכר חודש מרץ הבעיה צפויה להיות קשה אף יותר מהחודשים הקודמים. "אין חדש כרגע", עדכנו בבקרה התקציבית. "היה צריך להגיע כסף אבל יש כרגע כל מיני בעיות. יש כספים שאמורים להגיע בהמשך מספונסר של המועדון, ואנחנו מנסים להקדים אותם. ישנה גם אפשרות שיהיה שינוי בנוגע למשקיעים, כאשר אני לא מתכוון לדימיטרי סלוק, שעל עסקה איתו אנחנו ממש לא בונים. אולי עם עמותת הכחולה, אבל כרגע זה עוד באוויר". גם גורמים במועדון העריכו השבוע כי הסיכויים שסוכן השחקנים האוקראיני אכן ירכוש את המועדון קלושים עד לא קיימים.

“אם הצ’קים של גלנט לא היו חוזרים, היינו יכולים לשלם את המשכורות האלה", אמרו בבקרה. "לקראת העונה הבאה יהיה חייב להיות שינוי דרמטי וגם גלנט כבר מבין את זה. פירוק? זה משהו שיכול לקרות, אבל מועדון כמו הפועל פתח תקוה, עם חובות של כארבעה מיליון שקלים, שניתן לפרוס אותם, יכול לעמוד בזה. בכל מקרה, המועדון לא ייפתח את העונה הבאה בלי כסף חי ונתונים מדויקים עם מקדמי ביטחון. קשה לנו לראות את גלנט עושה את זה, אבל עמותת הכחולה, לדוגמא, יכולה להעמיד לבדה את הערבות הנדרשת".

העברנו לדורון גלנט רשימה מפורטת של שאלות, אך הוא בחר שלא למסור תגובה לדברים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר