גל צרויה ודורון גלנט. צילומים: ניר קידר, זאב שטרן

הצ'ק שהעבירה הפועל לצרויה חזר: "גלנט לא עונה לי, בעל הבית אמר שיוציא אותי מהדירה"

הבלאגן בהפועל נמשך. הקפטן נאלץ לשלם את שכר הדירה בעצמו וזועם על הבעלים: "להגיד שאני חייב לו כסף זה הזוי". כצפוי, גם הצ'קים של הבטוחות חזרו, ייפתחו הליכי הוצאה לפועל נגד המועדון

פורסם בתאריך: 20.3.18 12:44

המציאות הכלכלית העגומה והמוכרת שוב טופחת על פניהם של אנשי הפועל. כצפוי, וכפי שחששו אנשי הבקרה כבר לפני כשלושה שבועות, הבטוחות שהפקידה הפועל בבקרה – צ'קים בסך כולל של כ-350 אלף שקלים, חזרו. "יש הליכי הוצאה לפועל שמבצעים כשצ'קים חוזרים על מנת לגבות את הכסף", הבהירו גורמים בבקרה. "הנושא עבר לטיפול של עורכי דין". יצוין כי לצד הבטוחות שחזרו ישנן בטוחות נוספות שטרם הופקדו.

אם לא די בכך, דוגמא נוספת למציאות הבעייתית בה נמצאים שחקני הקבוצה, נוגעת לקפטן גל צרויה. זה כבר החודש השני בו חוזר צ'ק בסך 4,150 שקלים עבור תשלום לדירה ששוכרת עבורו הפועל בראש העין. לאחר שחזר הצ'ק הראשון פנה צרויה לבעלים דורון גלנט, ששילם אז את הסכום במזומן, אלא שכעת, עם חזרת הצ'ק השני, גלנט לא ענה לטלפונים של הקפטן. בצר לו, נאלץ צרויה לשלם מכיסו מחצית מהסכום כשאת החצי השני שילם במזומן הספונסר הראשי גל חצור. וכאילו המצב לא מביך מספיק, אמר גלנט באתר "ONE" כי "גל צרויה נמצא בעמדת חוב כלפי המועדון, עקב אי החזרת כספים למועדון כאשר קיבל שכר עבור ימי היעדרות בגין פציעה מהעונה שעברה".

"שתקתי עד עכשיו, אבל שגלנט יבוא ויגיד שאני חייב לו כסף זה כבר הזוי, אני לא חייב כלום", הבהיר צרויה בשיחה עם "ספורט מלאבס". יש לציין כי "דמי הפגיעה" האמורים הינם על התקופה בה נפצע צרויה בעונה שעברה. "בכל קבוצה משלמים לך ובהמשך המועדון לוקח את דמי הפגיעה מהביטוח הלאומי", הוא מסביר. "אלא שדמי פגיעה זה משהו שהעורך דין של הקבוצה צריך לעשות. להפועל פשוט אין מי שמטפל בדברים האלה אז העורך דין שלי עושה את זה. רק לפני שבוע הגשתי את התביעה ומגיע לו סכום קטן על דמי פגיעה, אבל ייקח זמן לכסף הזה להיכנס".

צרויה, בין היחידים שמספקים העונה את הסחורה בהפועל, פגוע מאוד מיחסו של הבעלים כלפיו וכעת נאלץ לדאוג לביורוקרטיות הנוגעות לקורת גג . "גלנט נעלם, לא עונה לי לטלפונים בכלל ואני בבעיה", משתף הקפטן. "חזרו עד עכשיו רק שני צ'קים אבל כולם עומדים לחזור. בעל הבית אמר שיוציא אותי מהדירה. הוא רוצה צ'קים חדשים. אני אוהב את הפועל, אבל מאכזב שככה מתנהגים אלי אחרי שוויתרתי על דברים הרבה יותר טובים בשביל המועדון הזה ועל כל הקבוצות שרצו אותי בליגת העל". ואם גלנט מסנן את הקפטן שלו, למה שיענה לשיחות הטלפון של כתב "ספורט מלאבס"? הבעלים, כהרגלו, סירב להגיב.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משה רבנו

    גלנט, איך אתה עוד קורא לעצמך בעלים? הדג מסריח מהראש , אתה מתנהג כמו פרעה ואנחנו לפני פסח , זה הזמן לשחרר את הפועל פתח תקוה , שחרר את הקבוצה , תן לאנשים שאוהבים וקבל את חוכמת הרוב ,

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר