דורון גלנט. צילום: זאב שטרן
דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

בבקרה התקציבית חוששים שהצ'קים של הבטוחות יחזרו, תיתכן פנייה להוצאה לפועל

לאחר שחילטו את הערבויות, בבקרה מנסים למצוא דרכים שיאפשרו להפועל לסיים את העונה. אווירת יאוש בקרב השחקנים: "לחבר'ה רועדות הרגליים", אמר אחד מהם

פורסם בתאריך: 26.2.18 09:47

הצרות בהפועל נמשכות. כזכור, כבר לפני כשבועיים חילטה הבקרה התקציבית את ערבויות המועדון לעונה הקרובה, בכדי לשלם את משכורות דצמבר וינואר לכלל עובדי המועדון. בכדי לדאוג לתשלום המשכורות שנותרו עד לסיום העונה ישנם גם בבקרה התקציבית צ'קים של בטוחות, אשר חלקם הופקדו בסוף השבוע שעבר, אך להערכת גורמים בבקרה עלולים לחזור.

"אם הצ'קים אכן יחזרו ולא יכוסו, יש גם הליכי הוצאה לפועל ואפשר לעקל דברים", אמרו בבקרה. "אנחנו מעורבים כרגע בכל דבר במועדון אבל מטפלים בכל חודש לגופו". בבקרה העריכו עוד כי מנהלת הליגה היא זו ששילמה את הוצאות האבטחה והאמבולנס במשחק האחרון, ואישרו כי גם החודש הם יהיו אלו שישלמו את המשכורות לעובדי מחלקת הנוער, אחרי שכבר העבירו בסוף השבוע שעבר את המשכורות לעובדי הקבוצה הבוגרת. בנוסף, ממשיכים בבקרה התקציבית לעקוב אחר הבקשה לאישור ניהול תקין שהגישו ראשי המועדון לרשם העמותות – אישור שטרם התקבל.

בגזרת השחקנים, הייאוש מתחיל להשתלט ככל שהקו האדום מתקרב בצעדי ענק. "ראית מוטיבציה במשחק האחרון? כי אני ממש לא ראיתי", אמר אחד השחקנים. "לחבר'ה רועדות הרגליים ואנחנו פשוט לא מצליחים לעשות כלום. ברור שאין ביטחון כרגע וזה לגיטימי בהתחשב במצב, אבל מה כבר יש להפסיד? צריך לנסות לפחות לשחק כדורגל. יש שחקנים שמנסים לעודד אחרים ולהרים את המורל, אבל אין כאן שחור או לבן ויש דברים שאי אפשר ללמד. אם אתה פחדן או לא זה כבר קשור לאופי של השחקן".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. רונן א.

    עד מתי . יבוא המושיע שיבוא שיוציא את השד מהבקבוק. אי אפשר יותר איזה בושות להפועל פ"ת .כבר מתגעגיעים לליגת על.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר