שחקני הפועל חוגגים מול הפועל רמת גן
שחקני הפועל חוגגים מול הפועל רמת גן

בדרך לעוד עונה בלאומית: הפועל ניצחה 1:2 את הפועל רמת גן (וידאו)

ניצחון שלישי ברציפות להפועל, שהרחיק אותה חמש נקודות מהמבחנים, כשנותרו עוד שלושה מחזורים עד לסיום העונה. דור גלילי וגל קולני כבשו

פורסם בתאריך: 27.4.18 18:35

הפועל עשתה היום (שישי) צעד משמעותי בדרך לעונה נוספת בליגה הלאומית, כשניצחה 1:2 את הפועל רמת גן וסגרה שבוע חלומי עם ניצחון שלישי ברציפות. נס זמיר היה המצטיין בשורות הפועל עם שני בישולים נהדרים. מאמן האורחת, דני גולן, ספג קללות מאוהדי הפועל לאורך כל שלבי המשחק.

בדקה ה-8 השאיר זמיר אבק לשלושה אדומים כשפרץ משמאל ואת הרוחב המדויק שלו המשיך דור גלילי פנימה, 0:1. בדקה ה-39 הכניס ברנקו מיכאילוביץ' לזמיר, ששוב חגג באגף שמאל ומצא את גל קולני, שלא האמין למזלו הטוב והשתהה מעט בטרם הפציץ מול שער חשוף פנימה, 0:2.

המחצית השנייה התנהלה על מי מנוחות, עד שבדקה ה-82 החליט איציק כהן להכניס קצת מתח וכבש שער יפה כשלעצמו, רק לכיוון הלא נכון בבעיטה מדויקת לפינה של רובי לבקוביץ'. דקות של חרדה עברו על הכחולים כולל 6 בתוספת הזמן של זיו אדלר, אבל שריקת הסיום העמידה את הפועל במקום העשירי בטבלה, במרחק חמש נקודות מהפועל כפר סבא במקום ה-14, שנותרו עוד שלושה מחזורים עד לסיום העונה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

6 תגובות
  1. מוישה

    למה תומר קשטן שהוא מאמן טוב מאוד משחק את הביריון מול גלנט ומעדיף את איציק כהן החלש מאוד במקום דניאל כהן?

  2. רונן.א

    כל הכבוד לשחקני הפועל פתח תקוה שהבאתם לנו תקוה להמשך נתתם כבוד למועדון שאפו ענק לכם .נקווה שנמע בשורות טובות ושנה הבאה שנילחם על העליה לליגת על בשורות טובות.

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    קשטן ערב טוב שאלה.מה זה היה במחצית השניה.תרדמת או.בונקר.מחצית שלמה וכימעת לא עברנו את החצי.חסר היה שנפסיד את המישחק.בונקר עושים כמה דקות לסוף המישחק לפי הצורך.ועוד שאלה מה עובר על איציק כהן הבלם.אולי חלוץ בכיוון ההפוך.כמה מחזורים שאו מפשל בגדול.מחקים להסבר מימך תומר.

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי.ויסוקר

    תומר.מימתיי משחקים בונקר 45 דקות?זה היה עלול לעלות לנו בהפסד.ומה עובר על היציק כהן.האים או השחקן 12.של היריבות בזמן האחרון הראש שלא לא במקום.שיודיע על פרישה.קשטן מחקים לתשובות

  5. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    איציק כהן.תבקש מקשטן.שידרוג להיות חלוץ.כי אתה מסוכן ברחבה שלנו.עים כול הכבוד לך .זמנך עבר ותעשה כבוד לעצמך ותיפרוש עובר עלך משהו נפשי.מאכל לך בריאות.אבל מה פר.גול יפה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר