אורי אהד ואיציק ישראל צילום גדי אהד
אורי אהד ואיציק ישראל צילום גדי אהד

רשימה חדשה: אורי אהד ואיציק ישראל יתמודדו יחד בבחירות למועצת העיר

"החיבור אותו יצרנו, איציק ואני, הוא בשורה אמיתית לתושבי העיר פתח תקוה", אמר אהד

פורסם בתאריך: 30.4.18 11:36

אורי אהד ואיציק ישראל הודיעו היום על ריצה משותפת למועצת העיר בבחירות הקרובות. בהודעה שפרסמו השניים הם ציינו שהם מקימים סיעה משותפת שתתמקד בתחום החינוך, שיפור התשתיות ועוד.
בהודעה שכתב אורי אהד על ההחלטה ציין: "החיבור אותו יצרנו, איציק ואני, הוא בשורה אמיתית לתושבי העיר פתח תקוה. יחד אנחנו מקימים תנועה ציבורית רחבה שמטרתה לחזק את תושבי העיר בנקודות שהכי כואבות להם: החינוך שלא נותן מענה ראוי, ניקיון וחזות העיר, שיפור התשתיות והמערך התחבורתי, שיקום מרכז העיר, וחיבור השכונות החדשות והוותיקות לעשייה העירונית, בצורה שתטיב את החיים בהן. איציק הוא שליח ציבור אמיתי, ביצועיסט מהשורה הראשונה. ביחד נוביל מנהיגות מאחדת, מלכדת וקשובה אשר תייצג באופן האותנטי ביותר את תושבי פתח תקוה ותהיה הרשימה הגדולה במועצה".
כזכור, בבחירות האחרונות התמודד אהד מול איציק ברוורמן לראשות העירייה והפסיד, ומאז הוא מכהן באופוזיציה. מנגד, ישראל שימש כמספר שתיים של ברוורמן וכיהן כסגן ראש העירייה ומחזיק תיק החינוך, אך התפטר במפתיע לפני כשנתיים. כעת חוברים השניים להקמת סיעה שתתחרה כמובן גם בסיעה של ברוורמן. (קראו על כנס הפעילים בביתה של אורנה דוידאי)
"זוהי שותפות אמת שנולדה מהשקפת עולם הרואה בתושבים את מוקד העשייה העירונית, שבמרכזה הוא ההקשבה ושיתוף התושבים", כתב אהד, "יחד נהיה הכוח המוביל במועצת העיר, נייצג את רוב התושבים ואת אלו שלא מיוצגים בגלל אינטרסים פוליטיים צרים. אנו שמחים על החיבור אשר יצור שותפות אמת וקוראים לכלל הציבור להצטרף למען שינוי אמיתי".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר