אורנה דוידאי צילום זאב שטרן
אורנה דווידאי צילום זאב שטרן

דוידאי כינסה פעילים ועדכנה כי ברוורמן לא התחייב שהיא תהיה מספר 2

התפתחויות בסיעת אכפ"ת: אורנה דוידאי כינסה פעילים בביתה, חלק המליצו לה להתמודד לראשות העיר. דוידאי: "כרגע זה לא בתוכניות, אם אחליט איציק הראשון שיידע"

פורסם בתאריך: 29.4.18 13:38

סגנית ראש העירייה, אורנה דוידאי, זימנה אמש (מוצאי שבת) אל ביתה פעילים בסיעת אכפ"ת ומקורבים, כדי לעדכן אותם בהתפתחויות האחרונות, שמעמידות בסימן שאלה את את חברותה בסיעה בבחירות המקומיות הקרובות שיתקיימו באוקטובר השנה. בפגישה עדכנה דוידאי כי ראש העירייה וראש הסיעה, איציק ברוורמן, אינו מתחייב בשלב זה לתת לה את המקום השני ברשימה ולכן היא שוקלת את צעדיה.
לדברי פעילים שנכחו במקום, דוידאי ציינה שהתקיימה פגישה בינה לבין ברוורמן, היא ביקשה לדעת מה התוכניות לגבי מספר 2 ברשימה וברוורמן אמר לה שהוא עדיין לא החליט. "הוא אמר לה שהוא לא מבטיח כלום ואולי הוא יביא מישהו מבחוץ", אומר אחד הפעילים, "היא זימנה אליה הביתה את כל הפעילים של אכפ"ת והודיעה שהיא תוך שבוע צריכה להחליט מה היא עושה, האם לצאת ברשימה עצמאית למשל. בנוסף אנשים הציעו לה לבחון את האפשרות להתמודד על ראשות העיר".
אותו פעיל הוסיף: "אורנה היא אישה חזקה והיא יכולה להיות ראשת עיר טובה. היא תמצא את האנשים שלה ואם היא תפעל נכון היא יכולה לרסק גם את ברוורמן וגם את רמי גרינברג".
דוידאי עצמה אמרה: "אני כרגע לא מתכוונת לרוץ לראשות העיר. אנשים הציעו לי זאת בפגישה, אבל במידה ואני אחליט איציק הוא הראשון שיידע על כך. אני אוהבת את איציק ונאמנה לו ולא אצא נגדו. מאוד יפה מצידו להגיד לי בכנות ובהוגנות שהוא שוקל ולא החליט עדיין על מהלכיו". על המפגש בביתה אמרה: "עשינו כמה חברים על האש ומטבע הדברים חלק מהחברים שלי הם מאכפ"ת, דיברנו וסיפרתי להם שהיה מפגש וכל אחד אמר את דעתו וזרקו דברים באוויר. אני הבהרתי להם חד משמעית שאני אדם נאמן ומכיר תודה, לא אצא נגד איציק ויש לי רק דברים טובים להגיד עליו".
עוד היא אומרת: "אני חושבת שאיציק הוא לא היחיד שלא החליט מי יהיה ברשימה שלו וזה בסדר וטבעי, שבנאדם חצי שנה לפני הבחירות שוקל את דרכו".
לא נעלבת מכך שהוא עדיין שוקל את מי להציב כמספר שתיים ברשימה ולא החליט באופן טבהעי למקם אותך?
"לא. אני מפרידה פרטי מפוליטי ואני מנסה לחשוב מה הוא חושב ומה האינטרס שלו. אני כרגע מנסה להסיר את הערפל מהמחשבה שלי ולשקול את הדברים באופן ריאלי".
כזכור, לפני שנתיים וחצי החליט איציק ישראל, שהיה מספר שתיים של ברוורמן בסייעת אכפ"ת לעזוב את הסיעה, לאור אי הסכמות בנושאים שונים. בעקבות עזיבתו, הפכה דוידאי להיות מספר שתיים ואף קיבלה את תפקיד סגנית ראש העיר. "אין כבר באכפ"ת אנשים", אומר פעיל של ברוורמן, "לצערי במצב שנוצר הסיעה די מפורקת והיא לא מה שהייתה בבחירות הקודמות".

מאוחר יותר הוציאה דוידאי את ההודעה הבאה: "הבהרה: ראש העיר איציק ברוורמן הוא מנהיג מוערך ומערכת היחסים הפוליטיים שלנו אינה מוטלת בספק. לצערי גורמים אינטרסנטים מנסים לאחרונה לתקוע טריז ביננו ומהלך זה לא יצלח. יש לי אמון מלא בראש העיר איציק ברוורמן ובמשך הקדנציה הזו הוא הוכיח כושר מנהיגות ואמינות בצורה יוצאת דופן. יש לנו עוד משימות רבות בדרך וכל הנסיונות לחבל ביחסים שלנו מיותרים, הם מושתתים על אמון הדדי והערכה רבה".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד
מלאבס באייפון

להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. איתן

    עדין מקווה להיות מקום 2 אז מדבר יפה על ברוורמן, עוד מעט יזרוק אותה ואז היא תפתח עליו את הפה, תמימה. בכל אופן אין לה ולא לברוורמן מקום בעירייה, הראו חוסר יכולת של עשייה וקבלת החלטות.

  2. אלי

    הגיעה השעה שתגידי שברוורמן לא רק שמאכזב 91% מתושבי פתח תקווה לפי הסקרים האחרונים בתקשורת, אלא גם את האנשים שנמצאים סביבו ונחשבים בעיניו יותר מרוחקים מקרובים, וחשוב לא לקחת חלק בכישלון של ראש העיר בבחירות הקרובות כי כולנו מאוכזבים ,הוא חושב להביא אדם מבחוץ ולא אותך אז תחשבי מסלול מחדש…. כי זו פגיעה אישית וכואבת .

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר