שחקני הפועל באימון. צילום: זאב שטרן
שחקני הפועל באימון. צילום: זאב שטרן

איצרין שוחח עם קשטן על העיכוב בשכר, השחקנים ערכו אימון שחרור

האם שחקני הפועל ישביתו בקרוב את אימוני הקבוצה? איחור של 20 ימים בתשלום השכר הוביל לשיחה בין המגן למאמן, בסיומה קיימו השחקנים אימון שחרור בלבד

פורסם בתאריך: 30.4.18 21:02

לאחר חודשים ארוכים שברובם שכרם שולם באיחור, נראה כי לשחקני הפועל נמאס. שחקן הקבוצה חיים איצרין נכנס לפני אימון הבוקר של הקבוצה היום (שני) לשיחה עם המאמן תומר קשטן בנוגע לאיחור בתשלום משכורות חודש מרץ, שעומד כרגע על 20 ימים. לאחר השיחה קיימו השחקנים אימון שחרור בחדר כושר, למרות שמדובר באימון הראשון של הקבוצה מאז המשחק ביום שישי.

שחקני הקבוצה הבינו כי בכדי לקיים שביתה חוקית עליהם להודיע קודם על סכסוך עבודה, דבר שטרם נעשה, לכן נראה כי האימונים יחזרו לשגרה כבר מחר.

"אנשים פה צריכים לשלם משכנתאות וגנים לילדים וזה פשוט בלתי אפשרי ככה", אמר שחקן בקבוצה. "עד עכשיו השתדלנו לא לעשות צעדים קיצוניים אבל עוד מעט נגמרת העונה ואז איזה מהלכים כבר נוכל לעשות?". עם זאת, כרגע לא נראה כי השחקנים שוקלים שלא להופיע למשחק ביום שישי מול רמת השרון.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    לכול המקטרגים.ומספריי הסיפורים למינהם.הפועל פ"ת.חייה ונושמת.ותחזור לימקומה הטיבעי בליגת העל.כי שמה אי חסרה.תפסיקו עים הסקופים המנופחים שלכם.כסף יש והרבה.הפועל של העיר והמדינה.תמשיכו לאכול את הכובע

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר