קאסה 61. צילום דניאל אדרי
קאסה 61. צילום דניאל אדרי

מתכוננים לסופש: סיור, מסיבה, כדורגל, טברנה, ועדכונים על סגירה של כביש החוף

עוד בסופש בעיר: ההצגה אמי הגנרלית, והרצאות בגולה

פורסם בתאריך: 3.5.18 12:49

לא מעט אירועי תרבות ופנאי יהיו בסופש בפתח תקוה, וכמידי שבוע אנחנו מביאים לכם את כל האירועים. במקביל, ולידיעת התושבים שמתכננים לטייל, כדאי לקח בחשבון את הסגירה הצפויה של כביש מספר 2, כביש החוף, לטובת ה-ג'ירו דה איטליה.

להלן ההודעה המלאה של דוברות המשטרה (שרון): סגירת כביש 2 במירוץ ג'ירו ד'איטליה בגזרת מרחב שרון במסגרת הערכות משטרת ישראל לאבטחת מרוץ ג'ירו ד'איטליה, ייסגר לתנועה ביום שבת 5/5/18 כביש 2 לשני הכיוונים מהשעה 13:00-19:00. הכניסה לכביש 2 מהיישובים הבאים לא תתאפשר בשעות הסגירה הנ"ל: מכמורת, בית ינאי, חופית, כפר ויתקין, בית חרות., געש, שפיים, המרכז המסחרי, ארסוף, יקום, אודים, נעורים, כפר הנוער הדסה, ביתן אהרון, חבצלת השרון, בת חן, גבעת שפירא, אביחיל, נתניה, וינגייט.
ציבור הנהגים מתבקש להישמע להוראות השוטרים ולהשתמש בדרכים חלופיות.

ולאירועים בפתח תקוה:

כדורגל: אחרי שלושה ניצחונות רצופים, תתארח הפועל ביום שישי (16:00, רמת השרון) אצל הפועל רמת השרון, במה שיכול להיות המשחק שיבטיח לה עונה נוספת בליגה הלאומית, או חלילה, יסבך אותה מחדש. השחקנים של תומר קשטן, שטרם קיבלו את משכורות חודש מרץ, מגיעים כאמור אחרי שלושה ניצחונות רצופים, וניצחון נוסף יחד עם איבוד נקודות של הפועל כפר סבא או הפועל רמת גן ישים מאחוריה את העונה המסוייטת הזאת. גל צרויה ורם לוי צפויים לחזור לסגל.

שחרית מוסיקלית, "רומנטיקה בארבע ידיים", ויקטור סטניסלבסקי ודורל גולן – דואו פסנתרנים, זוכי פרסים בינלאומיים. בית אברהם שפירא, שישי, 11:00.

"היכן התגוררו ראשוני פתח תקוה?" – סיור של המחלקה לשימור אתרים באתרים לאורך רחוב חובבי ציון וסביבותיו. הדרכה: מוניקה כהן, נפגשים בכיכר המייסדים. שישי, 09:00, חינם, ללא הרשמה מראש.

אמי הגנרלית – מופע בידור עם ציפי שביט לרגל חגיגות 70 שנה למדינת ישראל. שבת, 21:30, היכל התרבות.

שבתרבות – בוקר של תרבות ואקטואליה עם העיתונאי איתן דנציג. בהשתתפות: ח"כ עומר בר לב, ד"ר דרור סופר והסטנדאפיסטית רחלה וייס. אולם שרת, שבת, 11:00.

אז איך אתם מעדיפים את הקאסה שלכם? סוף שבוע לוהט מתמיד מחכה לכם ב- casa61. מה בתפריט? מסיבה שהיא שגעת וטרפת עם די.ג'י חן דקל שמכין עבורכם פלייליסט לפנים בשישי החל מ־ 22:00 ועד אחרון המפזזים.

במסעדה היוונית הופה (OPA) בפתח תקווה, מזמינים אתכם לפתוח את הקיץ עם חגיגה יוונית וטברנה עמוסת מטעמים ופינוקים. במוצ"ש מחכה לכם נגן הבוזוקי המוכשר איזקיס ולהיטים שלא ישאירו אתכם אדישים. מתחילים ב־21:00.

המפיק אור רייכרט מזמין אתכם לכנס "טדציונות הראשון" שיתקיים במוצ"ש בגולה עם הרצאה בנושא "השמאל וישראל". מה מחכה לכם? מיטב המרצים והפעילים מהצד הימני-שמרני של המפה הפוליטית. על השפעות השמאל בביטחון, כלכלה, תרבות, חברה וקהילה. מוצ"ש, 21:30. מחיר כניסה 40 שקלים במכירה מוקדמת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר