נציגי העירייה והתלמידים של פתח תקוה בטקס תוכנית נתיב האור צילום יוסי וייס
נציגי העירייה והתלמידים של פתח תקוה בטקס תוכנית נתיב האור צילום יוסי וייס

חשמל באוויר: פרסי הצטיינות לפתח תקוה בתוכנית נתיב האור

התוכנית מכשירה תלמידי כיתות ו' להדריך תלמידים צעירים יותר על שימוש נכון ובטיחותי באנרגיה. פתח תקוה רשות מצטיינת, שמעוני בית ספר מצטיין

פורסם בתאריך: 23.5.18 13:31

מערכת החינוך של פתח תקוה קיבלה בשבוע שעבר את פרס ההצטיינות הארצי כרשות מצטיינת של תכנית נתיב האור. מדובר בתוכנית ארצית משותפת לחברת החשמל, למשרד החינוך, לשלטון המקומי ולאיגוד מנהלי אגפי החינוך. התוכנית מכשירה שגרירים בתחום בכיתות ו', שמדריכים ילדים צעירים יותר לשמור על האנרגיה ועל הבטיחות בשימוש באנרגיה. את התוכנית הובילו האגף לחינוך יסודי בעירייה, בראשות סיגלית הלל יארק וסגניתה חני לוי, והאגף לאיכות הסביבה בראשות מנהל האגף, אהוד שטיין. הם כללו בתוכנית כמעט את כל שכבות ו' בבתי הספר בעיר. באירוע שהתקיים במיני ישראל בלטרון, חילקו גם פרסי הצטיינות לפעילות ולייצור כרזות לבית ספר מצטיין בכל מחוז. המצטיין של מחוז תל אביב הוא בית ספר שמעוני מפתח תקוה, בניהולה של מלכי רבינוביץ.

רמי הופנברג מנהל מינהל החינוך: "פרויקט נתיב האור משלב תכנים חשובים בתחום הבטיחות והאנרגיה עם טיפוח מנהיגות וכישורי הדרכה לילדים. האגף היסודי בראשות סיגלית הלל יארק השכיל להרחיב אותו כמעט לכל בתי הספר היסודיים בעיר בשיתוף פעולה עם האגף לאיכות הסביבה, ותוך שמירה על האיכות והמצוינות שהביאה לבחירת פתח תקוה כעיר מצטיינת ארצית ואת בית ספר שמעוני לבית ספר מצטיין ארצי בקטגוריית הכרזות".

בכנס נכחו ראש העיר איציק ברוורמן, מ"מ איציק דיעי, ראש מינהל החינוך רמי הופנברג, סיגלית הלל יארק מנהלת האגף לחינוך יסודי וסגניתה חני לוי. נציגי בית הספר נעמי שמר נבחרו להציג את התוכנית בפני ועדת הפרס. נכחו גם כמובן צוות בית הספר "שמעוני" והתלמידים.

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר