שחקני הפועל נטולי החולצות בסיום
שחקני הפועל נטולי החולצות בסיום

מסיימת בשיא: ניצחון שישי ברציפות להפועל, 0:1 על מרמורק במחזור הסיום

הקבוצה של תומר קשטן סיימה במקום התשיעי בזכות פלייאוף תחתון מצוין. ברנקו מיכאילוביץ' כבש את העשירי שלו העונה ועזר לכחולים להשוות שיא ניצחונות של 19 שנים

פורסם בתאריך: 18.5.18 19:57

רגעים קטנים של אושר נותרו להפועל רגע לפני שהיא מאפסנת עמוק בארכיון את העונה הגרועה בתולדותיה. הניצחון 0:1 על הפועל מרמורק השווה את רצף הניצחונות הגדול תחת ניר לוין בפתיחת עונת 1999/2000 ובנוסף קבע שתומר קשטן שבר את רצף חמשת הניצחונות הרצופים של אביו, גם כן בהפועל כמובן.

https://www.instagram.com/p/Bi7PQRaA2EB/
עוד דובדבן קטן? הפועל עקפה ברגע האחרון את בני לוד (נוצחה 3:1 בהרצליה) וסיימה במקום התשיעי – והראשון בפלייאוף התחתון, עם 55 נקודות. הפועל הייתה טובה יותר מיריבתה לאורך כל שלבי המשחק, והייתה ראויה לניצחון בתוצאה גבוהה הרבה יותר.

מבצע אישי של נס זמיר, אחד הבולטים העונה בשורות הפועל, בדקה ה-77, הסתיים ברוחב מדויק לברנקו מיכאילוביץ', שבניסיון השני הרים את הרשת והעניק לקבוצתו סיום עונה מתוק לעונת הבלהות הנוכחית. איכשהו, מסיים הסרבי את העונה הזו עם עשרה שערים, אחד פחות ממלך השערים של הקבוצה, גל צרויה, עם 11 כיבושים.

שחקני הפועל חוגגים את השער האחרון של העונה

שחקני הפועל חוגגים את השער האחרון של העונה

בסיום המשחק הגיעו השחקנים לאוהדים לסצינה הקבועה בסיום העונה שכוללת חלוקת חולצות ושלט של ארגון "החזית הכחולה", כאשר עמירן שקלים אף הגדיל לעשות והעניק את מכנסיו לאחד האוהדים. כעת יעברו השחקנים למאבק בחזית אחרת, זו שנוגעת לשכרם שטרם שולם.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מוישה

    שנה נוראית.סגל שחקנים שבהליכה היה לוקח מקום 2
    קשטן מאמן ראוי לעוד עונה.קשטן היה צריך להגיע מיד אחקי אורן קריספין והיינו חוגגים מחר עליה ולא הפועל חדרה

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר