ההורים מגן סיגלית
ההורים מגן סיגלית צילום באדיבות ההורים

"אף אחד לא מתייחס אלינו". צפו בהורי החינוך המיוחד מוחים בעירייה

בתחילת השנה עברו ילדי גן סיגליות למבנה הנוכחי, לקראת השנה הבאה הם יועברו שוב. להורים נמאס, והשבוע הם מחו בישיבת מועצת העיר

פורסם בתאריך: 28.5.18 15:46

נציגי הורים מגן "סיגליות" גן לחינוך מיוחד בשכונת כפר גנים, אשר העירייה מתכוונת לפנות את ילדיהם בשנת הלימודים הבאה ולהעביר אותם למבנה אחר – כנראה לקרוואנים בשכונת אם המושבות – הגיעו ביום ראשון השבוע לישיבת המועצה על מנת למחות. המעבר הצפוי נובע מכך שבמקום בו נמצא הגן כיום, מתכוונת העירייה להרחיב ישיבה הנמצאת באותו מתחם, ולבנות בית כנסת. ההורים הגיעו עם שלטים ולאורך מרבית הישיבה עמדו מעבר לחלון הזכוכית. לקראת סוף הישיבה, נכנסו ההורים לחדר הישיבות, אך לטענתם, למרות שראש העירייה ראה אותם והם התחננו שהוא ישמע את דבריהם הוא יצא מהחדר.

צפו בהורים מוחים בעירייה:

"הוא ראה שאנחנו עומדים מעבר לחלון, ביקשנו כמה דקות שהוא ישמע אותנו, אבל הוא לא התייחס ויצא כאילו אנחנו אוויר", אומר עו"ד חן לוי, אב לילד בחינוך המיוחד. "בחדר נשארו מספר חברי מועצה ששמעו אותנו, לאחר מכן במסדרון הם דיברו איתנו, לקחו טלפונים והבטיחו שיבדקו מה הם יכולים לעשות". לוי מסביר, כפי שנכתב לראשונה בשבוע שעבר בעיתון מלאבס, שהעירייה מבקשת להעביר אותם למיקום אחר, לאחר שבתחילת השנה, הם הועברו למיקום הנוכחי מרחוב רוטשילד. "הילדים שלנו הם חבילה עוברת", הוא אומר בכאב, "כל פעם מעבירים אותם ממקום למקום וצריך להבין שמדובר בילדים של החינוך המיוחד, הם זקוקים ליציבות ולמסגרת קבועה ויש הורים שלא עוברים דירה בגלל הסיבה הזו, על מנת לא לשבש להם את החיים. הילדים מרגישים בגן הזה בטחון ולצערי אנחנו מרגישים שמתעלמים מאיתנו".

לטענת לוי, לאורך כל השנה הם סובלים מבעיות, בעיות בהסעות כמו נהגים שמתחלפים ועוד. "שלחנו מכתבים, נפגשנו ודברנו עם מי שצריך, אבל דבר לא קורה. אנחנו ההורים לחינוך המיוחד בעיר מיעוט, אין לנו כוח פוליטי או קשרים ולכן אף אחד לא מתייחס אלינו ברצינות".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר