גן סיגליות. צילום באדיבות ההורים
גן סיגליות. צילום באדיבות ההורים

הישיבה תורחב, ילדי החינוך המיוחד יעברו לקראוונים

ילדי גן סיגליות יעברו למקום אחר זו השנה השנייה ברציפות. "זו פגיעה קשה בנפש הילדים", כותבים ההורים לראש העירייה

פורסם בתאריך: 23.5.18 08:52

הורים לילדים מגן "סיגליות", גן לחינוך מיוחד ברחוב שלזינגר 9 בשכונת כפר גנים, טוענים שלאחרונה נאמר להם שבשנת הלימודים הבאה, הילדים יעברו לגן אחר בשכונת אם המושבות שם ילמדו בקראוונים, מאחר ואת הגן שלהם מבקשים להרחיב לטובת הישיבה החרדית שנמצאת באותו מתחם. ההורים שלחו השבוע מכתב לראש העירייה ולחברי המועצה ובו ציינו שהם לא מסכימים לכך ומבקשים שהילדים ימשיכו ללמוד באותו מבנה.
"גן סיגליות הוא לא גן רגיל, הוא גן של חינוך מיוחד ולכן הילדים שלנו זקוקים ליציבות וביטחון ואין ספק שהם זכאים להם על פי כל דין ואף למעלה מכך", כותבים ההורים. "להורי הילדים בגן נודע כי בשנת הלימודים הבאה, מתעתדת עיריית פתח תקווה להורות על העברת 12 ילדי החינוך המיוחד לקרוואנים ופחונים בשטח ארעי, על מנת שיתאפשר להרחיב את הישיבה ולבנות על גג הגן וזאת על חשבון הילדים שלנו. מדובר בהעדפה גסה של באי הישיבה על פני הילדים".
ההורים מוסיפים שלהבנתם הם אמורים לעבור לקרוואנים בשכונת אם המושבות וזאת לאחר שהשנה הם הועברו לגן ברחוב שלזינגר מרחוב רוטשילד, אחרי שבמשך תקופה ארוכה התלוננו על מצב הגן. "ברור לכל בר דעת, כי הפגיעה בנפש הילדים בחינוך המיוחד שיאלצו להעביר את שנת הלימודים במבנה ארעי בקרוואנים ופחונים הינה קשה מנשוא", הם כותבים. "אנחנו לא מתכוונים לתת לכך יד ונעשה הכל על מנת שהילדים ימשיכו גם בשנה הבאה באותו גן".
תגובת דובר העירייה, חזי חקאק: "מעבר הגן לצורך בניה של בית כנסת מעל הגנים נדחתה מקיץ 2017 לקיץ 2018. ההורים בגנים ברחוב שלזינגר עודכנו בתחילת שנת הלימודים על המעבר המתוכנן. הגנים יועברו למקום חלופי (עדיין לא נקבע) שיכבד את תלמידי החינוך המיוחד כמו בשאר הגנים של החינוך המיוחד ברשות".

רוצים להישאר מעודכנים באירועים החשובים בפתח תקוה?

הורידו את האפליקציה של מלאבס והצטרפו לדף הפייסבוק שלנו:

מלאבס באנדרואיד, מלאבס באייפון, להצטרפות לדף הפייסבוק של מלאבס

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    תגובה מוזרה של העירייה. אז מה אם הם הודיעו מראש? זה הופך את זה לבסדר? כאילו שלילדים הייתה ברירה…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר