צחי אילוז מלהטט בדרך לפיינל פור בעונה שעברה. צילום: סטארבו
צחי אילוז מלהטט בדרך לפיינל פור בעונה שעברה. צילום: סטארבו

הפועל בכדורגל חופים מתחילה עונה: "חשוב לפתוח ברגל ימין"

הקבוצה של צחי אילוז מגיעה עם סגל צעיר ונטול זרים לליגה שתצא לדרך מחר בנתניה

פורסם בתאריך: 7.6.18 12:13

חגיגת הקיץ הרשמית של השנים האחרונות תצא לדרך מחר (שישי) עם פתיחתה של ליגת כדורגל החופים, כשהפועל פתח תקוה תנסה להסב מעט נחת לאוהדיה על החול בחוף פולג בנתניה. הקבוצה מציגה אמנם סגל צעיר יחסית ונטול זרים, אבל עם הנשמה של המאמן הבלתי נגמר צחי אילוז, מלך שערי העונה שעברה עם 15 כיבושים שכדרכו בקודש ישתלב בהמשך גם כשחקן מן המניין, תמיד יש מקום להפתעות. יוצאים לדרך בשעה 14:50 מול "סטרייקר" באר שבע. עוד בבית א’ מכבי נתניה, הפועל אשקלון, הפועל כרמיאל והפועל חדרה.

יצוין כי ההכנות של הפועל החלו באיחור בשל העובדה שאילוז מאמן גם את קבוצת הנוער של הפועל חדרה, שבסופו של דבר נשרה לליגת המשנה. הסגל של הפועל כולל את הבלם בני סימנטוב, החלוץ דיוויד גומז, והקשר-חלוץ אור אילוז, אחיו של המאמן, שממשיכים מהעונה שעברה. אליהם הצטרפו השוער דין גל, אילון אלימלך ששיחק השנה באום אל פאחם מליגה א’ וצעירים אלמוניים יחסית דוגמת בן יוספי ובר שמש שהתאמנו תחת אילוז בנוער של חדרה, רון אלקובי מהנוער של הפועל הרצליה וכן אור וקנין וגל חסן מטוברוק נתניה.

“בדרך כלל יש לי בערך חודש הכנה אבל בגלל הנוער זה התעכב”, אמר צחי אילוז. “נצמצם את הפערים ונעשה כל מאמץ כדי שכולם ייהנו מקבוצה צעירה, שמחה ותוססת שתציג כדורגל שכיף לראות”. אילוז, שיחגוג בעוד כחודשיים יום הולדת 40, אמנם מזוהה לאורך השנים עם נתניה עמה זכה באליפות אבל פותח עונה חמישית רצופה בהפועל, עמה זכה בתואר אליפות נוסף. “לא אעשה מעצמי צחוק ולא אשחק עד שאהיה מוכן במאה אחוז”, הבהיר אילוז. “אעשה לעצמי שבועיים טירונות ואני מקווה שכבר במחזור השני אוכל לתרום את חלקי על החול”.

הספונסר הראשי היא חברת "א. תחזוקת אוטובוסים" בראשות הבעלים שמעון אבו, שהיה חלק מסגל הפועל בעבר, כמו גם על שעריהן של מכבי עמישב ובית”ר פתח תקוה. לדברי אילוז, בשל חובות מהעונה שעברה הקבוצה הייתה בסכנת סגירה, מה שהוביל אותו לקחת על עצמו את ניהולה בצוותא עם המנהל כפיר מולי, ויחד עם התמיכה של אבו למנוע את המהלך.

לקראת המשחק הקרוב אמר המאמן: "חשוב לנו לפתוח את הליגה ברגל ימין עם ניצחון, להרוויח שבוע נוסף של הכנה ולהיכנס תוך כדי תנועה לעניינים. מעבר לזה, אני מאוד מקווה שעיריית פתח תקוה תבין את החשיבות של הקבוצה ותתמוך בנו. בכל זאת אנחנו נקראים הפועל פתח תקוה, מייצגים את העיר ומביאים לה הרבה כבוד וגאווה".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר