אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

הכחולה פנתה להתאחדות: "אל תאשרו את עסקת המכירה לסלוק"

עמותת אוהדי הפועל תקיים הפגנה ביום רביעי הבא מול משרדי ההתאחדות: "העמותה תפעל בכל האמצעים הקיימים על מנת שהמועדון לא יעבור לסוכן השחקנים"

פורסם בתאריך: 13.6.18 11:27

עמותת הכחולה פנתה היום (רביעי) להתאחדות לכדורגל, בבקשה שלא לאשר את עסקת העברת הבעלות וזכויות הניהול בהפועל לידיו של סוכן השחקנים האוקראיני דימיטרי סלוק. עוד הודיעו בעמותה, כי ביום רביעי הבא, במקביל לוועדה להעברת זכויות בהתאחדות שתתכנס כדי לדון בנושא, תתקיים הפנת מחאה.

"העמותה תפעל בכל האמצעים הקיימים על מנת שהמועדון לא יעבור לסוכן השחקנים", אמרו בכחולה. "אחד הטיעונים המרכזיים שעומדים לצד העמותה הינו סעיף מתוך תקנון המייצגים בהתאחדות, אשר אינו מאפשר החזקת בעלות במועדון כדורגל ע"י סוכן שחקנים. זאת מכיוון שקיים ניגוד עניינים מובהק, שכן העברת שחקנים אל ומי תתבצע משיקולים זרים ולא מתוך שיקולים טובת המועדון והצלחתו. מועדון הפועל פ"ת לא ישמש כתחנת מעבר ופלטפרומה למכירת שחקנים- היא מהות פרנסתו של סוכן שחקנים".

דובר עמותת הכחולה, מתן ציוני, הוסיף: "העמותה קוראת שלא לשתף פעולה עם החתירה תחת עמותת האוהדים, שהיא המשאב החשוב ביותר במועדון. העמותה תיצור דור אוהדים חדש, תגייס ספונסרים נוספים, אמינים ועם המניעים הנכונים ותחזיר את האלפים למגרשים".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    כחולה מה קרה היתעוררתם מישנת החורף.לאן נעלמתם כמה שבועות.למה חיקתם שמישהו זר יקח את המועדון.אני מעדיף אותכם.אי אפשר לחקות לרגע האחרון..יש לכם אמצעים כספיים אז בבקשה תגישו בקשה.שלא נישאר קרחים מיפוא ומישם.בהצלחה נקווה שמישאו יחזיר את המועדון למציאות חיובית

  2. מוטי

    מצב בעייתי לגלנט, מאחר ותנאי נוסף להעברת הבעלות הוא שהקבוצה נקיה מחובות. לכן כדי שהדיון בטענת הכחולה יהיה רלוונטי, גלנט צריך לשלם את החובות קודם ללא בטחון שהעברת הבעלות תאושר. ומאחר וגיוס הכספים להחזרת החובות , תלוי בהעברת הבעלות (מי שילווה ירצה את כספו חזרה). זה נראה לי כרגע "שעסקת המכירה" בדרך לקבורת חמור.

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה

    כחולה מה קרה? היתעוררתם מישנת החורף.מישהו הריי צריך לקחת את הקבוצה.אי אפשר לחקות לרגע האחרון.כמובן שאני אישית מעדיף את הכחולה.אבל מי שזורק חבל הצלה .צריך ליתפוס כדיי להינצל.מה יהיה ההשלכות.קודם להינצל.אים יש לכם. את האון הפיננסי.תגישו בקשה ותקחו את הקבוצה.בהצלחה…

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר