הדרינק פוינט: שישי שבת של ריקודים ואלכוהול. צילום יח"צ
הדרינק פוינט. צילום יח"צ

מונדיאל פלוס: ההפתעות שמכינים בברים בפתח תקוה

פורסם בתאריך: 14.6.18 10:22

בדרינק פוינט מדגישים את ימי שלישי, אז החוויה מקבלת תוספת מרעננת הכוללת לא רק אנשים יפים ופלייליסט ישראלי שווה במיוחד, אלא גם מסלולי שתייה מפנקים כולל בירות ויינות תוצרת הארץ. החל מהשעה 22:00.
עמרי פרידמן, ממשיכים גם עם ליין ימי רביעי?
"ב-ר-ו-ר! בירה ופיצה ללא הגבלה בימי רביעי בפיקס פרייס, 89 שקלים בלבד. כולל תוספות".
ומה קורה אצלכם במונדיאל?
"מעבר לזה שאנחנו חובבי כדורגל מושבעים וכל המקום ילבש את אווירת המונדיאל בצורה מוגזמת, יש לנו מבצע שווה במיוחד, צמיד זהב שזה אומר בירה חינם מהחבית ללא הגבלה במהלך כל משחקי המונדיאל. איך מקבלים אותו במתנה? נכנסים לעמוד שלנו בפייסבוק ומתייגים תגובות של חברים שאוהבים בירה בלי גבול וגם כדורגל, ובמוצ"ש ה־16.6 אנחנו נכריז על הזוכה".

 

 סיימתם לעבוד מוקדם? בא לכם לשלב פגישת עבודה עם בירה קרה? תגיעו למטבח בר אוכל (האח הקטן של הג'קי O בפתח תקווה), שם מחכים לכם עם HAPPY HOUR , בכל יום מהשעה 19:00- 20:00 , 1+1 על כל הבירות ו־50 אחוז הנחה על האוכל".

 

אנחנו רק נשים את זה כאן. סופ"ש בברדק של גדי סליג והשותף שלו בועז גולדשמיט זו חגיגה לכל מי שמחפש מקום לסגור בו את השבוע.
בועז גולדשמיט, מה בתפריט?
"חוץ מהרבה ברדק, מוזיקה טובה ואווירה מצוינת, אנחנו מפנקים את הלקוחות בצ'ייסרים ב-10 שקלים וגם בפיצות מעולות ובירות צוננות, תפריט מושלם לימים החמים שהגיעו".
ומה קורה במונדיאל?
"אנחנו הכנו את המקום לחגיגת המונדיאל שזה הולך להיות ה-דבר למשך כל החודש, וללקוחות שלנו מחכים פינוקים שווים. למשל, כל המשחקים יוקרנו על גבי מסך ע-נ-ק באיכות HD, וכל לקוח שמגיע עם חולצה של הנבחרת המשחקת באותו הערב, מקבל מאיתנו צ'ייסר חינם".

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר