אומן הרכב
אומן הרכב

מוסכי פחחות וצבע בפתח תקוה

כשמדובר במוסכים, אתם רוצים להיות בטוחים שאתם מגיעים למקום אמין, בעל מחיר הוגן ובמילים אחרות - שייתן לכם שקט נפשי בכל הקשור לרכב שלכם. בכתבה הבאה תכירו את המוסכים בפתח תקוה שמציעים שירות פחחות וצבע ברמה גבוהה ואיכותית

פורסם בתאריך: 20.6.18 13:56

וולמן מוטורוס

וולמן מוטורוס הוא מוסך משפחתי ואיכותי. את המוסך הקים דני וולמן, אחד ממנהלי המוסכים הוותיקים והמוערכים, כבר לפני 52 שנה. וולמן הינו מוסך מורשה של רשת UMI, יבואנית רכבי שברולט, איסוזו וקאדילק. לאחרונה עבר המוסך למשכנו החדשה בסגולה, פתח תקווה, בניהולו של רן וולמן, בנו של דני. "עולם הרכבים תמיד ריתק אותי," מספר רן, "כבר כילד גדלתי לצד רכבים והתעניינתי מאוד בכל מה שקורה במוסך".

רן הצטרף למוסך של אביו לפני 20 שנה לאחר שלמד את המקצוע, וכיום הינו מנהל מוסך מוסמך שעבר השתלמויות רבות בארץ ובחו"ל. המוסך של רן חדש לגמרי, מצויד במכשור וציוד חדש ומתקדם, ועומד בתקנים המחמירים של חברת General Motors העולמית.

צילום: איריס וולמן

צילום: איריס וולמן

וולמן מוטורס מציעים שירותי פחחות וצביעה לכל מותגי הרכבים ופועלים כמוסך הסדר עם חברות הביטוח.  למוסך אגף פחחות וצבע ולאחר הערכת הנזק על ידי שמאי, כל תיקוני הפחחות והצבע הנדרשים מבוצעים על ידי אנשי המקצוע במקום. "אנחנו מספקים את כל השירותים הנדרשים אצלנו במוסך, ובניגוד למוסכים רבים אחרים אנחנו לא עובדים עם קבלן פחחות חיצוני שמבצע את התיקון במוסך אחר", מדגיש רן. בכל מקרה בו קיים צורך בהחלפת חלקים ברכבי שברולט, קאדילק ואיסוזו, לוולמן מוטורס חלפים מקוריים היות והם פועלים כמוסך מורשה יבואן.

שירות מיוחד

  • בכל מקרה בו נדרש בעל הרכב להשאיר את רכבו במוסך לתיקוני פחחות וצבע, צוות המוסך מספק ללקוחותיו רכב חליפי לתקופת התיקון, בתיאום מראש.
  • וולמן מוטורס מעניקים ללקוחותיהם ליווי צמוד מול חברת הביטוח ובמידת הצורך מסייעים בטיפול מול חברת הביטוח. כמו כן, היכרותם עם השמאים תורמת לשיח פתוח בכל הנוגע להערכת הנזק.

המוטו של וולמן מוטורס

'אמינות לפני הכל'. רן מדגיש כי צוות המוסך פועל בראש ובראשונה על מנת להעניק ללקוחות בטחון שרכבם נמצא בידיים טובות. "אצלנו כל לקוח יקבל בדיוק את השירות שלשמו הוא הגיע". עוד הוא מוסיף כי צוות המוסך מקפיד לתת שירות מצוין ללקוחותיו, תוך עמידה בזמנים בכל הנוגע לטיפול ותיקון תקלות.

ציבור הלקוחות

לקוחותיהם של וולמן מוטורס מורכבים מלקוחות פרטיים לצד מגוון חברות וגופים. אחד הגופים המשמעותיים שצוות המוסך מעניק לו שירות הינו מד"א בישראל, ששולח את האמבולנסים שלו לתיקונים וטיפולים לפי הצורך.

צילום: איריס וולמן

צילום: איריס וולמן

לוולמן מוטורוס גם קהל לקוחות פרטיים נאמן. "מגיעים אלינו לקוחות מכל רחבי הארץ", מספר רן, "ולאורך השנים הם ממשיכים להגיע אלינו, זה אומר הכל מבחינתי". רן מספר על לקוחות שמגיעים לטיפולים במוסך מזה עשרות שנים, את חלקם הוא מכיר עוד מהתקופה בה היה ילד, ואחרים מגיעים אליו דור אחרי דור – מהסב ועד לנכד.  "אנחנו מוסך משפחתי ואני באופן אישי מקבל כל לקוח ולקוח", מספר רן, "זה מה שמייחד אותנו ממוסכים אחרים, ומאפשר לנו לפתח קשר קרוב ואישי עם הלקוחות, שנותנים בי אמון מלא".

טיפ מהמוסך

רן ממליץ בימי הקיץ החמים לבדוק אחת לשבוע את נוזל הקירור כשהרכב קר בלבד. אין צורך לפתוח את מכסה מיכל המים, ניתן לראות את מפלס המים דרך המיכל השקוף. כמו כן, הוא ממליץ לא לבדוק שמן בתחנות דלק אלא לגשת למוסך מוסמך שכן עודף שמן עלול לגרום לתקלות חמורות.

צור קשר

וולמן מוטורס

טלפון: 03-570-7888

עמוד הפייסבוק של וולמן מוטורס

צילום: איריס וולמן

צילום: איריס וולמן


מוסך אומן הרכב

מקצועיות לצד שירות מוסך אומן הרכב בניהולם של ויקטור קלאק ואלכס שינקרוב, הוקם לפני כשמונה שנים על ידי ויקטור קלאק ונחשב לאחד ממוסכי הפחחות והצבע הטובים בעיר 'פחח מספר 1 עם הצוות הנהדר' כותב לו אחד הלקוחות בדף הפייסבוק ואחר מוסיף 'מקום שהוא לא רק שם, כאן תקבלו את השרות הטוב ביותר לרכב שלכם, תמיד תרצו לחזור ולקבל כאן את השרות שאתם זקוקים לו'. קלאק, עובד בתחום הפחחות משנת 1991, הוא החל לעבוד במוסכים בעיר ואחרי תקופה החליט לפתוח מוסך משלו ולתת ללקוחות את השירות הטוב והמקצועי ביותר.
'מוסך אומן הרכב' מספק שירות של פחחות וצבע לכל סוגי הרכב, הוא מתמחה בתיקון וטיפול, עובד עם כל חברות הביטוח והוא מוסך מורשה של משרד התחבורה. במקום צובעים רכבים בתנור, יש להם מכשיר מתיחה לפחחות ומספקים טיפולי מכנאות לרכבים שהגיעו לאחר תאונה "מגיל צעיר אהבתי את תחום הרכב" מספר ויקטור "זה תחום שאני מאוד אוהב ומתחבר אליו, יש לי קשר חם למקצוע והיתה תקופה קצרה שחשבתי לשנות מקצוע, אבל אהבה היתה חזקה יותר".

פחחות

פחחות

מעבר לשירותי הצבע והפחחות שמעניקים במקום, הצוות מעניק שירותים נלווים, במידת הצורך לוקחים את הרכב מבית הלקוח או העבודה, עושים פוליש לפנסים שנשרפים מהשמש וכן נותנים רכב חלופי על פי הסדר חברות הביטוח "היחס ללקוחות שלנו והעבודה שאנחנו מעניקים היא ברמה גבוהה מאוד" מסביר ויקטור "צוות העובדים שלנו במוסך הוא צוות מקצועי וותיק, יש לנו מנהל מוסך ועבודה, נותני שירות, פחחים וצבעים, סך הכול הצוות מונה שישה עובדים שיחד איתי בניהול נמצא אלכס שינקרוב, שאנחנו הולכים יד ביד כבר דרך ארוכה". ויקטור מסביר שאחד הדברים שהוא מבחינתם במקום הראשון זה האמינות מול הלקוח "אנחנו באים לקראת הלקוח, עוזרים להם ומייעצים ונותנים להם את כל המידע לפני הטיפול ובמידת הצורך עוזרים להם למלא טפסים לביטוח" הוא מסביר ומוסיף שלאחר שהרכב מתקבל במוסך, הם מעדכנים את הלקוח על העלויות ותהליך העובדה, זמנים וחלקים שצריך לרכוש "הלקוח מקבל עדכון לאורך כל הדרך".
אחד הדברים שבמוסך שמים דגש זה נושא הקשר עם הלקוחות "הלקוחות שלנו הם לקוחות וותיקים, שמגיעים דרך המלצות אחד של השני. אנחנו עובדים עם לקוחות פרטיים וכן עם חברות ויש לנו הסדר עם חברת הביטוח הכשרה ושמים דגש על יחס אישי ומקצועי, משתמשים רק בחומרים הטובים והעמידים ביותר ולשמחתנו, הלקוחות מצביעים ברגלים וממשיכים להגיע".

הכתובת: המכבים 25, פתח תקווה
טלפונים- 03-9341549
אלכס- 0548070834
ויקטור- 0524585025
כתובת מייל


אור הבזק – מומחים בתיקון תאונות דרכים

מוסך "אור הבזק" שברחוב האלוף דוד מרכוס 25, פתח תקווה, הוא מוסך מורשה מטעם משרד התחבורה ובעל וותק רב של 45 שנה, המנוהל על ידי יחזקאל לוי ובנו ניב. במהלך שנות פעילותו צבר המקום ניסיון והתמקד בהתמחות בכל הקשור בתיקון ובטיפול בתאונות דרכים.

כל רכב שעבר תאונה וספג נזקים יכול להגיע למוסך לטיפול ולתיקון כולל. במסגרת השירותים המוצעים במקום, מעניק המוסך ביטול השתתפות עצמית ואחריות ל3 שנים. כמו כן, המקום מספק גם רכב חלופי, מפתח בעד מפתח, למי שרכבו נשאר במוסך.

מתוך הבנה של מצוקת הלקוחות יצר המוסך מסגרת כוללת של שירותים עבור לקוחותיו שמטרתם להחזיר את הרכב בהקדם האפשרי אל הכביש ולחסוך לבעל הרכב כאבי ראש ולחץ נפשי מיותר.

השירות: ישנם מספר מוסכי פחחות וצבע בפתח תקווה אשר מציעים את שירותיהם עבור בעלי רכבים באזור. "אור הבזק" מרכז את מגוון השירותים תחת קורת גג אחת ובכך חוסך זמן, מאמץ וכסף לכל מי שמבקש לתקן את רכבו לאחר שעבר תאונה, קטנה או גדולה כאחד.

מחזירים את הרכב בחזרה לימי הזוהר. צילום: ניב לוי

מחזירים את הרכב בחזרה לימי הזוהר. צילום: ניב לוי

המוסך מחזיק בשתי מחלקות שמטרתן לספק מענה לבעלי רכבים אשר ניזוקו במהלך תאונת דרכים: 

מחלקת פחחות וצבע: אחראית על החזרת הרכב לכשירות ומתן מענה בכל הקשור לנראות ולחלקי הרכב השונים. לשם צביעת הרכבים משתמש המוסך בטכנולוגיה החדישה והמתקדמת ביותר, כשבמסגרתה נעשה שימוש בצבע מקורי של היצרן ובתנור צבע המבטיח צביעה חלקה ונקיה ללא אבק ולכלוכים נראים לעין.

כמו כן, המוסך מחזיק במכשיר שאתו ניתן לבצע תיקונים בפח ובשלדה גם ללא יצירת חורים מיותרים (!). על מנת לתקן דפיקות ופגיעות פח ובשלדת הרכב, מרבית המוסכים עושים חור קטן במעטפת של הרכב על מנת שיהיה ניתן למשוך את הדפיקה החוצה ולהחזיר את הרכב לקדמותו. הדבר כרוך בפגיעה ברכב מה שעלול להסתיים גם בפגיעה בערכו. ב"אור הבזק" נעשה שימוש במכשור מיוחד שמאפשר תיקון ללא יצירת חורים בשלדת ופח הרכב וללא פגיעה בערכו.

מחלקת תביעות: עומדת לרשות כל לקוחות המוסך במטרה לחסוך התנהלות ובירוקרטיה טרחנית מול סוכן ואו חברת הביטוח. בכל מקרה של תאונת דרכים, בודק המוסך את פרטי התאונה (איך קרתה, מי אשם וכו'..), באמצעות הבדיקה ניתן לאבחן האם סביר שהביטוח אכן ישלם פיצויים או לא. לאחר מכן יכול בעלי הרכב להחליט האם נכון עבורו להגיש תביעה ולהפעיל את הפוליסה או שדווקא לשלם מכיסו. כך או כך המוסך מציע ביטול השתתפות עצמית מלא לכל תאונת ביטוח. במקום לשלם מהכיס ניתן להגיע ל"אור הבזק" ולחסוך עד אלפי שקלים באמצעות ביטול ההשתתפות העצמית.

כמו כן, במקרה של פגיעות גוף עובד המקום מול משרד עורכי דין המתמחה בנושא פגיעות גופניות כתוצאה מתאונות.

שירות מיוחד: לצד טיפול ותיקון של רכבים לאחר תאונה, מציע המוסך שירותים נוספים כמו איסוף והובלה של הרכב מבית הלקוח או ממקום התאונה ישירות אל המוסך והחזרתו לבעליו מיד בעת סיום העבודה. נוסף על כך המוסך מציע שירותי תיקוני פח וצבע קלים, ייעוץ לפני רכישת רכב ואף עוזר בהשבחת הרכב טרם מכירתו או החזרתו לחברות ליסינג במטרה לחסוך ולא לשלם השתתפות עצמית.

המוסך עובד מול כל חברות הביטוח ומשקיע את כל כולו בטיפול הרכבים והחזרתם בשלום לכביש. נוסף על כך, מכיוון שהמוסך מעניק השתתפות עצמית, ניתן לחסוך מאות עד אלפי שקלים בעת תיקון הרכב במוסך.

מוטו: "התפקיד שלנו הוא לשחרר אנשים בחזרה לכביש כשהם שמחים ומרוצים".

כתובת: האלוף דוד מרכוס 25, פתח תקוה

טלפונים: יחזקאל –050-6961076 | ניב – 054-6942007

שעות פעילות:
א-ה': 16:30-07:30
ו: 12:00-08:00 בתיאום מראש

למעבר לאתר

שיפוץ קוסמטי מלא. צילום: ניב לוי

שיפוץ קוסמטי מלא. צילום: ניב לוי


א.א.א מוקד הרכב בע"מ

א.א.א מוקד הרכב בע"מ הוא מוסך ששינה את פניו החל משנת 2018, אז עברה הבעלות עליו לידי אפרים אשכנזי. אפרים, כאדם שנמצא בעולם הרכב משנות ה-70  של המאה שעברה, הביא למוסך שבבעלותו את הגישה לפיה "מה שטוב למבוטח טוב לחברת הביטוח".

מאז המוסך מתנהל בדיוק בצורה הזו ובא להקל כמה שניתן על הלקוחות שמגיעים אליו בכל יום מחדש, בין היתר לטיפולי פחחות וצבע, בזכות העובדה שהוא מתנהל מול כל חברות הביטוח.

"יש כמה תהליכים לפיהם אנחנו עובדים מול הלקוחות שלנו וחברות הביטוח", מסבירה רונית סדון, אשת הדיאגנוסטיקה היחידה בארץ ויועצת שירות במקום. "אנחנו מבקשים מהלקוח שיגיע אלינו אחרי שעבר תאונה ואנחנו בודקים לאיזו חברת ביטוח הוא שייך. יחד ממלאים את הטפסים הרלוונטיים בהתאם לסוג התביעה".

"יש תביעה בהסדר מול חברות הביטוח שמולן אנחנו עובדים, ויש תביעה צד ג'", ממשיכה רונית. "ברגע שלקוח מגיע אנחנו ממלאים את הטפסים, פותחים תביעה, מתחקרים את האירוע ואוספים את כל המידע שצריך. לאחר מכן מזמינים שמאי שמגיע לבחון את הנזק ומאשר לנו את רמת התיקון. רק אז הטיפול עובד לידי אסד, המנהל המקצועי של אגף הפחחות והצבע אצלנו".

אז מתחילים ב-א.א.א מוקד הרכב בהזמנת החלקים על פי אישור השמאי ועוברים לשלב התיקון. ההתנהלות היא לא על דעת המקום, אלא תחת השגחת השמאי. המוסך גם מצלם תמונות של לפני ואחרי ומכין דוח מסכם בסוף התיקונים שמוגש לחברת הביטוח, ולפיו היא מעבירה את התשלום למבוטח או למוסך בהתאם להסדר.

מקצועיות, אמינות וחוות דעת טובות. א.א.א מוקד הרכב בע"מ, צילום: באדיבות המוסך

מקצועיות, אמינות וחוות דעת טובות. א.א.א מוקד הרכב בע"מ, צילום: באדיבות המוסך

שירות מיוחד

המקום מציע ללקוחות שלו אפשרות לשינוע הרכב וגם מכונית חליפית עם תחילת הטיפול באגף הפחחות. אסד אפילו יגיע אליכם במידת הצורך בשעת לילה, וידאג לגרר שיביא את הרכב שלכם למוסך. ועוד דבר חשוב: אחרי כל תיקון הלקוח מקבל את המכונית נקייה לגמרי בתום שטיפה מקיפה, בדיקת תקינות וכיוון פרונט ובסך הכל אף מכונית לא יוצאת מהמוסך עד שלא עמדה בכל התקנים המחמירים של הוראות היצרן.

ציבור הלקוחות

"יש לנו לקוחות קבועים שמגיעים דרך חברות הביטוח וגם חוג חברתי, שאחד מספר לשני על השירות האמין והטוב ביותר שהוא יכול לקבל", מדגישה רונית. "אנחנו מוסך שקיים כמעט 40 שנה ומציגים מקצועיות, אמינות וחוות דעת טובות. הלקוח לא מתאמץ, אנחנו עושים את הכל עבורו – מרגע התאונה ועד לקבלת הכסף".

מוסך א.א.א מוקד הרכב, העמל 64 פתח תקוה

טלפונים:

03-9271927

0547887487

0547848038

הטלפון של אפי (זמין לכל לקוח גם אחרי שעות העבודה):

 053-7267821

מעבר לעמוד הפייסבוק


ש.י.אטליאנו

הכירו את שלי ויצחק, הבעלים של מוסך ש.י איטליאנו ששמו להם למטרה להפוך את שירותי המוסך עבור כל אחד ואחת לשירות נגיש ופשוט. במידה ועברתם תאונה, צוות מוסך ש.י איטליאנו יגיעו עד אליכם למקום האירוע, ימסרו רכב חליפי וייקחו את הרכב למוסך, דבר אשר מקנה ללקוח שקט ורוגע.

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

כמו כן, המוסך יעמיד לרשותכם מחלקת תביעות אשר תטפל לכם בכל הבירוקרטיה הקשורה לתאונה אל מול חברות הביטוח. מוסך ש.י.אטליאנו הינו מוסך הסדר של חברות הביטוח, הפניקס, מגדל, ליברה, איילון, ועוד.

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

לאחר שהרכב מגיע למוסך הוא יעבור בין המחלקות השונות על מנת לבצע את כל הבדיקות הנדרשות שיכשירו אותו לעלייה חזרה על הכביש בצורה הבטיחותית ביותר שיש.

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

יש לציין שבגמר התיקון המוסך מתחבר וסורק במחשב הרכב כדי לוודא שאין תקלות נוספות. "יש הרבה מוסכים מקצועיים באזור פתח-תקווה, אבל רמת שירות ואמינות ושקיפות מול הלקוח זה הדבר שהכי חשוב לנו", אומרים יצחק ושלי.

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן

לסיכום, אם עברתם תאונה עם הרכב או אם אתם מכירים מישהו שזקוק לשירות מקצועי, מוסך ש.י. איטליאנו הוא הכתובת עבורכם.

פרטי התקשרות
כתובת: בן ציון גליס 46, פתח תקווה

טלפון: 03-570-7147
פייסבוק
אתר

צילום: זאב שטרן

צילום: זאב שטרן


פרי מוטורס

מוסך מורשה בפתח תקווה של מזדה ופורד, בעל ותק של מעל 20 שנה, מציע מגוון מחלקות: פחחות, חשמל ודיאגנוסטיקה, מכונאות ומיזוג בנוסף לשירותי העברת טסט וטיפולים מיוחדים להכנת בטיחות הרכב לעונות השנה.

השירות

בנוסף להיותו מוסך מורשה ומקצועי המציע שירות אמין ואיכותי, פרי מוטורס הוא עסק משפחתי, שבו עובדים כמה מחברי משפחת הבעלים, בנוסף לצוות עובדים המונה 25 עובדים ותיקים המלווים את המוסך מתחילת עבודתו. המקום מאופיין ביחס חם ואוהד כלפי העובדים והלקוחות כאחד. המוסך נעים, נקי ומזמין לשהייה קצרה או ממושכת, לפי צרכי הלקוחות.

במוסך קיימת מחלקת פחחות מקצועית הנותנת מענה למגוון רחב של סוגי בעיות החל מפוליש להעלמת שריטות קטנות, תיקוני צבע, ועד לתיקונים כבדים היקפיים יותר הדורשים החלפת חלקים חיצונים ופנימיים כתוצאה מנזק או תאונה.

פינת ההמתנה בפרי מוטורס פתח תקוה

פינת ההמתנה בפרי מוטורס פתח תקוה

שירות מיוחד

  • במידת הצורך נעשית בדיקת שמאי והמוסך מספק ללקוחותיו רכב חלופי או הקפצה באזור פתח תקווה והסביבה. כחלק מהשירות המקיף, פרי מוטורס מלווים את הלקוח גם מול חברת הביטוח. הבעלים מספרים "אנחנו עוזרים במילוי טפסים, וכאשר יש מקרים המצריכים סיוע מיוחד, אנו מתדיינים עם חברת הביטוח ואפילו עם הצד השלישי בניסיון לתת מענה מקצועי ורב ניסיון ופתרונות לכל הקשיים העלולים להתלוות לאירוע."
  • במחלקת הפחחות, המוסך עובד עם כל סוגי הרכבים בנוסף לשמאים שעובדים עם כל חברות הביטוח.
  • במקום ניתן לקבל גם קיזוז הפרש השתתפות עצמית ממוסך הסדר, דבר המבטיח ללקוח ערך גבוה עבור תשלום המקביל למוסך הסדר.

טיפול אמין ומקצועי בפרי מוטורס פתח תקוה.

מוטו

בטיחות מעל הכול – הבעלים מספרים "ליווי הלקוח עבורנו אומר שאנו מתקנים את הרכב בשבילו ולא בשביל חברת הביטוח. אנחנו מבצעים את התיקון כדי להבטיח שהבטיחות שלו תהיה במקום הראשון".

לקוחות

במוסך עובדים עם חברות מובילות של ליסינג כמו אלדן, ליס פור יו ואוויס בנוסף עם חברות מהמגזר הפרטי כמו פדקס. הלקוחות הפרטיים ברובם הם לקוחות ותיקים המגיעים באופן סדיר לטיפולים או תיקונים והם מגיעים אלינו מכל הארץ. הבעלים מוסיפים "יש לנו לקוחות המגיעים מרמת הגולן ומאילת, לקוחות שיודעים מי אנחנו, מגיעים אלינו בעקבות ההבטחה לשירות איכותי ויחס אישי לא מתפשר. הלקוחות יודעים שזה הבית שלהם וכאן הבעיה תתוקן כמו שצריך ופה המקום הכי טוב בשביל הרכב שלהם".

צור קשר

מעבר לדף הפייסבוק
מעבר לאתר
כתובת: המפעלים 5, פתח תקווה
טלפון: 03-9233690

פרי מוטורס: מוסך פחחות וצבע בפתח תקוה

פרי מוטורס: מוסך פחחות וצבע בפתח תקוה


המוסך הירוק

מוסך אינטימי ומקצועי, בעל ותק של 15 שנים בעיר, מטפל בכלל הרכבים ומציע שירותי ייעוץ וטיפול איכותיים במחלקות הפחחות, דיאגנוסטיקה וחשמל, מכונאות ומיזוג.

השירות

המוסך הירוק, ידוע ברחבי פתח תקווה והסביבה במוניטין שלו כמקום של שירות אמין והוגן, המספק לאנשים הנמצאים בצרה עם הרכב שלהם את הפתרון המתאים במחיר הגיוני ולרוב חוסך מלקוחותיו כאב נפש וסבל מיותר הכרוכים בהוצאות מיותרות לרכב.

במוסך תמצאו 13 אנשי צוות המעניקים יחס אישי יוצא דופן שיוכלו לסייע לכם בפתרון הבעיה שאתה הגעתם ללא ביצוע נזק מיותר לארנק שלכם. הבעלים מספרים: "הלקוחות שלנו לרוב מגיעים עם בעיות והצעות מחיר שקיבלו מהמוסך המורשה באלפי שקלים ויוצאים מכאן עם תיקון או החלפה של דברים מינוריים בעלות של מאות שקלים בלבד".

המחויבות במקום למתן שירות הוגן, מתחיל קודם כל, בזיהוי נכון של המצב ולבצע 'סדר בבלאגן' שעלול להתלוות אל הלקוחות מצד חברות הביטוח והמוסכים האחרים. לאחר זיהוי כהלכה של הבעיה, ניתן להמשיך לקבל טיפול מקצועי הכולל בתוכו הסברים מפורטים על מצב הרכב והבאת הלקוח להבנה מדויקת של הסיטואציה שבה הוא נמצא.

במוסך מציעים פתרון למגוון רחב של בעיות הכוללות תאונות, בעיות בחשמל, מיזוג, ובנוסף, טיפולים שנתיים והעברת טסט לרכב.

שירות מיוחד

  • ניתן לקבל רכב חליפי בתיאום מראש לטיפולים שנתיים או בהעברת רישוי שנתי.
  • המוסך מספק ליווי צמוד ללקוחותיו הכולל סיוע מול חברות הביטוח וצד שלישי.
  • הבעלים מוסיפים "אצלנו הלקוח משלם רק לאחר שקיבל את כספו מחברת הביטוח. לקוחות יודעים שאנחנו איתם לאורך כל הדרך."

מוטו

שמור עלי, אני אשמור עלייך.

"אנחנו מגיעים לעבודה כי אנחנו אוהבים את זה, באים לעזור, לשמור, ולעשות קצת סדר בג'ונגל שהולך בחוץ. לקוחות יודעים שהם יקבלו אצלנו את ההבחנה האמיתית למצב הרכב שלהם".

לקוחות

המוסך הירוק עובד עם החברות מהגדולות מהמשק בנוסף לקהל לקוחות המגיע מהמלצות ולעיתים נוסע מצפון הארץ או ירושלים עקב המוניטין של המקום. את מה שרוב המוסכים מבטיחים לנו לפני לגבי שירות ויחס אנושי, במוסך הירוק מקיימים והלקוחות מגיעים כתוצאה ישירה מתגובות קודמות.

הביקורות באינטרנט מדברות בעד עצמן, בהן יש דירוג גבוה בכל המדדים הקשורים למתן שירות איכותי ואמין ומתארות חוויות נעימות ומפתיעות לטובה. הלקוחות המרוצים משתפים: "אין מילים על היושר, האמינות, שירות אדיב והמקצועיות".

צור קשר

בר כוכבא 69, פתח תקווה

053-4646456

052-3405900

המוסך הירוק, פתח תקוה

המוסך הירוק, פתח תקוה




כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר