יסמין וינטה ז"ל ואמה דורינה
יסמין וינטה ז"ל ואמה דורינה

בשישי הפגנה נוספת. צפו בדורינה וינטה קוראת לציבור לבוא

ועד המחאה מארגן הפגנה נוספת במסגרת המאבק לקידום חוק הפיקוח על המעונות הפרטיים. נמשך גיוס התרומות למען הוריה של יסמין ז"ל

פורסם בתאריך: 28.6.18 08:56

ביום שישי הקרוב בשעה 10:00 תתקיים הפגנה שנייה בפתח תקוה, סמוך לבניין העירייה, בנושא הפיקוח על המעונות הפרטיים. את ההפגנה מארגן ועד המחאה של הורי פתח תקוה, אשר הוקם לאחר שהפעוטה בת השנה וחודשיים, יסמין וינטה ז"ל, הומתה באכזריות על ידי הסייעת אינה סקיבנקו בגן מאשה והדוב במרכז העיר. המפגינים דורשים להעביר באופן מיידי את חוק הפיקוח על המעונות הפרטיים תחת השם "חוק יסמין וינטה ז"ל". ועד המחאה פתח דף אירוע בפייסבוק ופרסם להורים את ההודעה את ההודעה הבאה: "ועד המחאה של הורי פתח תקוה קורא לכם לצאת ולהפגין למען עתיד הילדים. ההתעללות הפכה להיות מגיפה ארצית, ובפתח תקוה הומתה יסמין וינטה ז"ל על ידי הסייעת בגן. צאו מהאדישות! צאו מהמקלדת ! קחו אחריות! בואו להפגין! יום שישי בשעה 10:00 חיים עוזר פינת העלייה השניה. תפיצו אם אתם דואגים לשלום הילדים!".

צפו בדורינה וינטה:

ההורים של יסמין, דורינה ו-ולדימיר, נסעו בימים אלה למולדובה ואמורים לחזור בעוד שבועיים, בינתיים ועד המחאה, ממשיך לגייס תרומות עבור ההורים.
לפני הנסיעה, שלחה דורינה להורים סרטון ובו קריאה להגיע להפגנה. בסרטון אומרת דורינה: "הבת שלי יסמין לא יכולה להיות בטוחה עכשיו, אבל הילדים שלכם יכולים וצריכים להיות בטוחים. אני מבקשת שתראו שאכפת לכם, בבקשה בואו לרחוב, בואו להילחם, כולם, למען כל הילדים. אסור שאסון כזה יקרה לעולם".


הצטרפו לערוץ הטלגרם שלנו


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר