דורון גלנט. צילום: זאב שטרן
דורון גלנט. צילום: זאב שטרן

בלי מאמן, בלי שחקנים: גלנט פועל לפתיחת האימונים עוד השבוע

מו"מ עם הכחולה? חובות לשחקנים? גם אלו לא עוצרים את הבעלים, שהודיע כי ברצונו להתחיל באימונים בחמישי או שישי הקרובים ומכין את הקרקע למקרה שהעסקה עם העמותה לא תצא אל הפועל. גורם במועדון: "איך אפשר להתחיל להתאמן? אין מאמן, אין אפילו כדורים". שחקני נוער רבים ימלאו את השורות

פורסם בתאריך: 4.7.18 15:33

רק בתחילת השבוע חודשו המגעים עם עמותת הכחולה על כניסה לבעלות על הפועל לאחר תקופה ארוכה. בימים אלה שוקדים בעמותה על מתווה משלהם להצעה שהגיש הבעלים דורון גלנט בניסיון לקדם את העסקה. כעת מתברר כי כל אלו לא מפריעים לבעלים, שהורחק לשנה על ידי ההתאחדות לכדורגל, להתחיל להכין את הקרקע למקרה שהעסקה לא תצא אל הפועל והכחולה לא תהיה שותפה בניהול הקבוצה.

זו הסיבה שגלנט עדכן את מקורביו כי ברצונו לערוך את אימון הפתיחה כבר מחר (חמישי) או לכל המאוחר בשישי. "גלנט רוצה להתחיל לעבוד למקרה שהעסקה עם הכחולה לא תתבצע", אישרו במועדון. אז איך בעצם מתחילים להתאמן כשחלק גדול משחקני הסגל, להם חייבים כזכור שלוש משכורות, נסו על נפשם וחתמו בקבוצות אחרות? כידוע להפועל אין מאמן, אבל מי שהתבקש להעביר את האימון הוא מאמן הכושר אליקו אליהו.

"גלנט אמר שיביא מישהו זמני וגם ככה האימונים הראשונים כוללים בעיקר כושר וריצות", אמרו במועדון. ומה עם שחקנים? גם כאן אין בעיה. כעשרה שחקני נוער, רובם משנתונים 1999-2000, צפויים למלא את השורות. בין השמות שהתבקשו לשריין את היומיים הקרובים במקרה שאימון הפתיחה המאולתר יתקיים הם השוער עדי נסה, טל קדרון, אופק קניאס, אופק אושר, עומר מזרחי, ספיר איטח, יקיר נתן וכן איתי לוי ואור שטיין שסיימו גיל נוער וכזכור שיחקו אשתקד ב"חוזה אפס".

בעיה נוספת נוגעת ללוגיסטיקה. מנהל הקבוצה דוד סברו הודיע לגלנט כי אינו מעוניין להמשיך בתפקידו וכרגע אין לקבוצת הבוגרים מנהל. בנוסף, בשל העובדה שמתחם האימונים היה מוזנח ונטוש בחודש וחצי האחרונים, מתברר כי אחת המכולות נפרצה ונגנב ציוד רב וכדורים. "אין מאמן, אין אפילו כדורים, איך אפשר להתחיל להתאמן ככה", תהו במועדון. "גלנט ממשיך להיות תעלומה ולא ברור לאף אחד מה התכניות שלו". פתרון אפשרי הוא השאלת ציוד ממחלקת הנוער, אך המנהל המקצועי פרדי דוד והמאמן יניב לוזון שוהים בחו"ל ולא ברור אם הדבר יתאפשר בהיעדרם. ומה באשר לכחולה ולאופטמיות שפיזרו בכירים במועדון בכל הנוגע לחידוש המגעים? "התנאי של גלנט הוא שקודם כל יסגרו את החובות לשחקנים בעונה שעברה באופן מידי, אחרת זה פירוק וליגה א' ", אמרו במועדון. "השאלה אם בעמותה יסכימו לזה".

כאמור, גורמים במועדון היו סקפטיים מאוד לגבי האפשרות שאימון הפתיחה אכן יתקיים במצב העניינים הנוכחי, אבל אל תתפלאו אם האיש שסיפר לכולם במשך חודשים על המושיע דמיטרי סלוק ונראה כי מתקשה לעמוד בדברים אלמנטריים כמו תשלום משכורות, הפרשה לפנסיות ולביטוח לאומי, יצליח להוציא את העונה של הפועל לדרך כנגד כל הסיכויים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

4 תגובות
  1. כחוליגן

    אם ההתאחדות והבקרה לא היו שמים רגל לסיליוק היום היינו מתחילים עונה ברגוע ולא במרדף כמו כל שנה

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אוהדים בואו לעודד ביום שישי בשעה שמונה בבוקר.מתחילים לאיתאמן והכול יהיה בסדר הכול לטובה מתחילים דרך חדשה עים שחקניי בית ברובם סבלנות זאת מילת המפתח.גל חצור לוא יתן להפועל ליפול.בהמשך.יתווספו שחקנים טובים וצעירים מחוץ לארץ.בדוק…אוהד נישאר אוהד.בואו בייחד נרים את המועדון..בהצלחה לכולנו.ועוד דבר.גלנט אן לא אינטרס להכשיל את הקבוצה.או.וגל חצור נישארו בודדים במערכה.אחריי הבטחות של כול מיניי אנשים שאמרו שיעזרו לגלנט.ולגל.והם ברחו.מהמערכת.בואו בייחד נעזור להחזיר עטרה ליושנה.בהצלחה לכולנו

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אוהדים בואו לעודד ביום שישי בשעה שמונה בבוקר.מתחילים לאיתאמן והכול יהיה בסדר הכול לטובה מתחילים דרך חדשה עים שחקניי בית ברובם סבלנות זאת מילת המפתח.גל חצור לוא יתן להפועל ליפול.בהמשך.יתווספו שחקנים טובים וצעירים מחוץ לארץ.בדוק…אוהד נישאר אוהד.בואו בייחד נרים את המועדון..בהצלחה לכולנו.ועוד דבר.גלנט אן לא אינטרס להכשיל את הקבוצה.או.וגל חצור נישארו בודדים במערכה.אחריי הבטחות של כול מיניי אנשים שאמרו שיעזרו לגלנט.ולגל.והם ברחו.מהמערכת.בואו בייחד נעזור להחזיר עטרה ליושנה.בהצלחה לכולנו.אוהדים באו נתאחד בייחד ונחזיר את אלפיי האוהדים לייצעים.

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אייזה.קומבינטור.נתן אוראה לוועדה.לסלק את סליוק.

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר