שחקני הפועל באימון צילום: זאב שטרן
שחקני הפועל באימון צילום: זאב שטרן

הקיץ של הפועל: אימון הפתיחה העצוב של מסאי דגו

לעיני שלושה אוהדים וכשהסגל מורכב ברובו משחקני נוער, ערכה הפועל את אימון הפתיחה של העונה. חביבאללה לא הגיע לאימון לאחר שלא סודר לו דיור

פורסם בתאריך: 15.7.18 11:56

הערב (ראשון) ייערך גמר גביע העולם בין צרפת לקרואטיה. כמה שעות לפני, התרחש סוף סוף אירוע חשוב לא פחות בגזרה המקומית – אימון הפתיחה החגיגי של הפועל, שנערך באיחור רב לעומת שאר קבוצות הליגה הלאומית.

"תמיד כיף להתחיל במקום חדש", אמר דגו לאחר האימון. "גם בכפר סבא היה טלאי על טלאי עם הרבה צעירים. צריך להיות פה סגל הרבה יותר טוב, ואני מחפש דווקא את החבר'ה הרעבים. אני רוצה שתהיה פה קבוצה מחויבת ושהשחקנים יבינו איפה הם משחקים. לא מעניין אותי כל הבעיות מסביב, זה מועדון שמאוד רציתי להגיע אליו גם בשנה שעברה ואני שמח להיות כאן".

מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

"שמח להיות כאן". מסאי דגו. צילום: זאב שטרן

על ההכנות המאוחרות לעונה אמר דגו: "אנחנו בפיגור של שבועיים משאר הקבוצות, זה הרבה אבל המזל שלנו שיש ארבעה משחקים בגביע הטוטו לפני הליגה. אני לא נלחץ מהנושא המקצועי, כי אני מאמין בעצמי ומאמין שאבנה פה קבוצה חזקה. הדבר הכי חשוב זה שהקבוצה תעבור בבקרה ושהכל יעבור בשלום ויסתדר עם האוהדים. דורון מנסה לעשות הכל כדי שהמועדון הזה יתרומם".

כמה מהם באמת יפתחו את העונה? שחקני הפועל באימון. צילום: זאב שטרן

כמה מהם באמת יפתחו את העונה? שחקני הפועל באימון. צילום: זאב שטרן

הגדר העקומה עד שבורה במתחם לא אפשרה מעבר רגיל למגרש 3 הסינטטי במתחם סירקין. בהיעדר אופציה אחרת, צעדו 27 שחקנים יחד עם המאמן החדש מסאי דגו דרך החורשה הסמוכה למגרש לאימון הראשון לעונת 2018/19. הבעלים דורון גלנט הגיע למתחם סירקין, אך נשאר במשרדים בזמן האימון. גם מחזיק זכויות הניהול החדש, שמעון בן שושן, נכח במתחם.

הדרך למגרש. צילום: זאב שטרן

הדרך למגרש. צילום: זאב שטרן

השחקנים נכנסים לחורשה בדרך למגרש. צילום: זאב שטרן

השחקנים נכנסים לחורשה בדרך למגרש. צילום: זאב שטרן

מתרגל לתפקיד החדש. שמעון בן שושן. צילום: זאב שטרן

מתרגל לתפקיד החדש. שמעון בן שושן. צילום: זאב שטרן

שמעון בן שושן עם שמעון אבו. צילום: זאב שטרן

שמעון בן שושן עם שמעון אבו. צילום: זאב שטרן

גם השרופים ביותר – כמות שווה של שלושה עיתונאים ושלושה אוהדים – התקשו לזהות את השחקנים בכחול, רובם מקבוצת הנוער, אבל לזכותם ייאמר שניסו: בין השחקנים היו משה דבורה, טל קדרון, רוי רונן, אור שטיין, איתי לוי, נתי בנימין, בר מזרחי, שובל כובני, רם לוי, נוי דעבול, דניאל שוורצבוים, עומר מזרחי, ספיר יתח והשוערים עומר חנין ועדי נסה.

מסאי דגו באימון הבכורה. צילום: זאב שטרן

מי שצפה באימון מהצד הוא היהודי-אמריקאי לוק פאבון, שהגיע על אזרחי. דור גלילי, שיצא עם מ.ס אשדוד למחנה אימונים בחו"ל לא הגיע גם הוא, כמו גם ואהיב חביבאללה, שלא הגיע לאימון לאחר שלא סודר לו דיור בעיר והדבר  מקשה עליו להגיע לאיזור המרכז.

לוק פאבון. צילום: זאב שטרן

מנהל הקבוצה, דוד סברו, ביקש להדגיש בפני כותב שורות אלה שאינו בעל תפקיד רשמי במועדון וכי הוא מבצע את עבודתו בהתנדבות. בפועל, סברו שהה על המגרש בזמן האימון וטיפל בציוד לקראת פתיחתו. דקות אחר כך הקציב את זמנו של צלם "מלאבס", כשאיפשר לו לצלם תמונות בודדות לפני שביקש ממנו לעזוב את המתחם.

ההיילייט המרגש עוד יותר התרחש כשדגו זכה למקלחת קרה מהמטרות, שכנראה עדיין מכוונות לפי שעון הפגרה. כמה דקות אחר כך גם השחקנים לא נשארו יבשים כשממטרה נוספת נפתחה במקום. "טל, תזיז את הכדורים, שלא יהיו במים", מיהר סברו לנסות ולהציל ציוד יקר.

באמצע האימון נצפה מעבר לגדר יו"ר בית"ר פתח תקוה, דודו שרון. "הגעתי כדי לראות שלא לקחו לי שחקנים כדי להשלים את האימון", אמר בצחוק והמשיך לדרכו. בפועל, טוב תעשה הפועל אם תחזק בדחיפות את הסגל האלמוני שלה, שבמצב הנוכחי רחוק מלהיות ראוי ללאומית.

דודו שרון באימון

דודו שרון באימון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. מוישה

    הקבוצה הזו בדיחה עצובה
    הסגל הזה ראוי לליגה א ולא ללאומית
    עוד עונה מבוזבזת של הקבוצה ושל מסאי דגו

  2. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    היי חברה.לא ללכלך אף אחד לא חייב לכם כלום.גורניש אן גורניש.תביאו כסף אז תקבלו מה שאתם רוצים.כול הזמןן רציתם נוער.נער.קיבלתם נוער.זה מה יש.אוהדים אמיתיים ניחנים בעת משבר.בואו לעזור.בימקום לקטר

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    3 אוהדים.בשעה 10 בבוקר כולם בעבודה.ושום דבר לא עצוב.ההייפך בונים משהו.וכשבונים שמחים

  4. רונן

    איפה כל הלגיונרים של אז למה לא עוזרים גרנט ועד חברה למה מעלימים עין

  5. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אני קורא מיפוא לכול שחקני העבר שחקניי הבית בעיקר .ומאמניי העבר.כגון גרנט.ושחקנים שהיתפרסמו אצלנו.כגון חזן.לוין.ועוד.למה לא נישמע קולכם אייפו אתם.למה אתם עומדים מהצד.ולא עושים משהו.למען אמא.הפועל שגדלתם בה והיתפרסתם בא.ביזכות הפועל גם היתקדמתם בפן המיקצועי והחיובי.זהו ניגמר…הגוזלים פרסו כנפיים…בנים גידלתי ואיתרוממתי.זה מה שמגיע מימכם.שחקנים.ומאמנים יקרים.מצווה אני עלכם לבוא לעזור.אל תירקו בבאר ששתיתם מימנה

  6. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אני קורא מיפוא לכול שחקני העבר שחקניי הבית בעיקר .ומאמניי העבר.כגון גרנט.ושחקנים שהיתפרסמו אצלנו.כגון חזן.לוין.ועוד.למה לא נישמע קולכם אייפו אתם.למה אתם עומדים מהצד.ולא עושים משהו.למען אמא.הפועל שגדלתם בה והיתפרסתם בא.ביזכות הפועל גם היתקדמתם בפן המיקצועי והחיובי.זהו ניגמר…הגוזלים פרסו כנפיים…בנים גידלתי ואיתרוממתי.זה מה שמגיע מימכם.שחקנים.ומאמנים יקרים.מצווה אני עלכם לבוא לעזור.אל תירקו בבאר ששתיתם מימנה.ואני פונה גם לניסים קלדרון.להפעיל את החברה מהפרלמט השבועי.ולתחיל לעזור כול אחד בדרקו כדיי להציל.את המועדון שעדיין מפואר

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר