אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן
אוהדי הפועל. צילום: זאב שטרן

ברגע האחרון: הכחולה ביטלה את הפגישה עם ברוורמן וגלנט

בעמותה כעסו על הדלפת הפגישה בהשתתפות ראש העיר. ההחלטה ספגה ביקורות קשות בקרב האוהדים

פורסם בתאריך: 17.7.18 00:15

ערב עצוב לעמותת הכחולה והתרחקות משמעותית במו"מ להעברת הפועל לידיה. הערב (שני) אמורה הייתה להתקיים פגישה מכרעת בנושא בין נציגי הכחולה לראש העיר איציק ברוורמן והבעלים המורחק דורון גלנט, אליה צפוי היה להצטרף איש העסקים ובעלי הפועל כפר סבא לשעבר, סתיו שחם. גם יוגב איטח, דני משיח, איז'ו ויינר, שמעון בן שושן ועו"ד אבי וכניש אמורים היו להשתתף בפגישה.

לאחר שדבר הפגישה דלף לאחד מכלי התקשורת, החליטה העמותה, בצעד תמוה, לבטל את הפגישה, מהלך חד צדדי שמפחית מאוד את הסיכויים שהבעלות על הפועל תעבור בסופו של דבר לידי האוהדים. ההחלטה זכתה לביקורת קשה בקרב אוהדי הקבוצה ברשתות החברתיות.

"מלכתחילה לא היינו מעוניינים בפגישה אבל עקב בקשתו של ראש העיר לא יכולנו לסרב", נמסר בהודעת הכחולה. "חצי שעה לפני הפגישה הודלפו פרטים לא נכונים לגביה על מנת לייצר מצג שווא כאילו ההסכם עומד להיחתם בעוד גלנט כלל לא הגיב למתווה שנשלח אליו. אי לכך ובהתאם לזאת החלטנו לבטל את הפגישה ולא להגיע".

כזכור, על פי הבקרה התקציבית אם עד יום רביעי לא תסדיר הקבוצה את ענייניה, בכלל זה תשלום החוב לשחקנים ולעובדי המועדון והסרת העיקול מהביטוח הלאומי, היא תורד ליגה אוטומטית, אם כי תוכל לערער על ההחלטה לבית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    היום הכחולה.מחקה את עצמה.וגילתה את פרצופה האמיתי…עכשוו.אתם יכולים ללכת ליים הפגרה אצלכם היתחילה…והפועל תמשיך ליצעוד קדימה עים כחולים אמייתיים

  2. כחול לבן

    במידה והפועל תרד ליגה. זה יהייה על המצפון של גלנט והכחולה. תתביישו…

  3. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    יתכן שמפחדים שסתיו שחם שבה ליתרום.יכנס למועדון.היתכן שכל מי שבה ליתרום.ולעזור מבריחים אותו???

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר