אביעד בורלא. צילום: זאב שטרן
אביעד בורלא. צילום: זאב שטרן

בורלא ימשיך, בלם וקשר ברזילאים נחתו להתרשמות

הקשר שהגיע בעונה שעברה מבני יהודה יחתום רשמית בימים הקרובים על הארכת חוזה. שני הנבחנים צפויים לקחת חלק במשחק האימון של הקבוצה ביום רביעי. הוגשה הצעה לנס זמיר

פורסם בתאריך: 9.7.17 21:57

אחרי שבוע רגוע מבחינת רכש, בהפועל העלו בתחילת השבוע הילוך בכל הנוגע להשלמת הסגל לקראת העונה הבאה. מי שימשיך, למרות עונה פושרת, הוא הקשר אביעד בורלא, שיחתום בימים הקרובים על הארכת חוזהו לעונה נוספת. בורלא, שהגיע להפועל בעונה שעברה מבני יהודה, פתח את האימונים העונה עם הזהובים, אך כאמור יצטרף בקרוב לחבריו בכחול מהעונה שעברה.

בכל הנוגע לגזרת הזרים, היום (ראשון) נחתו בישראל שני שחקנים ברזילאים: הבלם אדוארדו דה סילבה (19) והקשר אמרסון דה סילבה (23), שייבחנו בימים הקרובים על ידי אורן קריספין וברוך סער. השניים צפויים לקחת חלק במשחק האימון של הקבוצה ביום רביעי מול בית"ר תל אביב רמלה. מי שאסף את שני השחקנים משדה התעופה הוא לא אחר מאשר הבעלים דורון גלנט בעצמו, שהגיע בליווי מתורגמן.

בנוסף, בהפועל מעוניינים בקשר נס זמיר, שהצטיין בעונה שעברה בשורות הפועל ראשון לציון, עם תשעה שערי ליגה ועוד שניים בגביע המדינה. הפועל הגישה לשחקן הצעה, וכעת מחכה לתשובה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר