קייצת של שבט ברק בעין גניםצילום אגף הנוער
קייצת של שבט ברק בעין גנים צילום אגף הנוער

חדשות אגף הנוער: הקייצת של שבט ברק, אירוע ט"ו באב בגלים וסדנאות קיץ

פורסם בתאריך: 27.7.18 09:15

השבוע שהיה

  • סדנאות במרכזי הנוער בעיר לכבוד החופש הגדול. במסגרת פעילות מרכזי הנוער בקיץ מתקיימות סדנאות ופעילויות מיוחדות לנוער על בסיס שבועי. במרכז הנוער נווה גן קיימו ערב מרגש של הפרשת חלה שהעבירה אחת האימהות ובו היא לימדה את בנות המרכז להכין חלות בצורות מיוחדות שלקחו איתן הביתה למשפחותיהן. מרכז נוער אחדות קיים סדנת סרטי אקשן בשילוב סדנת איפור פציעות. המשתתפים צילמו וביימו לבד מספר סצנות מתח עם האיפור המפחיד. במרכזי הנוער בית "דני ווליום ורבר" קיימו לאור ההפגנה שהתקיימה ביום ראשון לשוויון זכויות, שיח מקדם עם בני הנוער על הנושא הבוער.
  • הקייצת של שבט ברק. פרויקט קהילתי שמופעל על ידי שכב"ג הצופים של שבט ברק בעין גנים לכבוד החופש הגדול – החל ביום ראשון השבוע. בני הנוער החליטו לקחת על עצמם בנוסף לכל מפעלי הקיץ והמחנה של הצופים גם לעשות משהו בשביל השכונה והקהילה. אז מהי הקייצת בעצם? הקייצת היא פעילות משמונה בבוקר עד שתיים בצהריים בה צוותי ההדרכה בשבט לוקחים קבוצות ילדים בגילאי ד' עד ו' ומדריכים אותם בדומה לקייטנה. הפעילות מורכבת ממגוון ימי שיא כמו יום קרקס ויום ארבעת היסודות. צוותי ההדרכה מעבירים משחקים, הרקדות ופעילויות צופיות. חשוב לציין שרוב החניכים בקייצת אפילו לא חניכים בתנועה ובעזרת מספר עסקים מקומיים כמו מאפיית הכפר שתרמו לנו את הלחמניות שאנחנו מחלקים בבוקר, הצלחנו ליצור מחיר מוזל כמה שיותר בשביל לתת מענה לקהילה.
  • אירוע ט"ו באב ענקי במרכז הנוער גלים. מסיבת FLASH MOVE ענקית לנוער לכבוד ט"ו באב בשילוב רקדנים מקצועיים שלמדו את הנוער את תנועות הריקוד המפורסם מתוך הווידאו של מייקל ג'קסון לשיר THRILLER. המשתתפים אופרו על ידי מאפרות מקצועיות באווירת הקליפ ולבסוף צולמו לסרטון שמסכם את הפעילות. אחרי צילום הקליפ החלה מסיבת נוער מטורפת עם דוכני וופל בלגי ומפלי שוקולד לכבוד יום האהבה.

השבוע שיהיה

  • מפגש נוער משטרה במרכז הנוער עין גנים. מרכז נוער עין גנים יקיים שיח פתוח ומקדם עם בני הנוער כלפי המשטרה בנוכחות מש"ק קהילתי, קצין שיטור עירוני ומפקד סיור של תחנת משטרה פ"ת במטרה לתת מענה והסברה על נושא הביטחון והמשטרה בקרב נוער.
  • סדנאות קיץ במרכזי הנוער בעיר. לכבוד החופש מתקיימות סדנאות ופעילויות חווייתיות לנוער במרכזים. בשבוע הבא ביום ראשון, ה-29 ביולי, יתקיים לילה לבן במרכז הנוער "ווליום ורבר" וערב ישראלי במרכז הנוער "גלים". ביום רביעי, ה-1 באוגוסט, במרכז הנוער עין גנים תתקיים סדנת גרפולוגיה. ביום חמישי ה-2 באוגוסט, במרכז הנוער "וליום ורבר" תתקיים סדנת הכנת לוכד חלומות בעבודת יד. באותו היום במרכז הנוער בית דני תתקיים סדנת גרפיטי חולצות.
    פרטים בעמוד הפייסבוק של אגף חברה, נוער וצעירים.
  • אירוע "תופסים ראש" במרכז הנוער אחדות. ביום שלישי יתקיים אירוע נוער ענק נגד סמים ואלכוהול. בתוכנית מסיבת נוער אינטראקטיבית, מופע להטוטנות מרהיב וחדר בריחה בנושא "התמכרות". יום שלישי, ה-31 ביולי בשעה 20:00, מרכז הנוער אחדות (רחוב הגדנ"ע 12). להרשמה וכניסה חינם סרקו את הברקוד.
הננוער- ברקוד אירוע תופסים ראש

הנוער- ברקוד אירוע תופסים ראש

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר