איציק ברוורמן. צילום דוברות העירייה
איציק ברוורמן. צילום דוברות העירייה

עיריית פתח תקוה מעניקה מלגות לחיילים שידם אינה משגת, לרגל 70 שנה למדינה

ראש העיר, איציק ברוורמן: "מלגה זו היא הבעת הערכה לפועלם הרב ותרומתם למדינה"

פורסם בתאריך: 31.7.18 06:30

לרגל חגיגות ה-70 למדינה, "הבית החברתי" והאגף לשירותים חברתיים ובריאות, בעיירית פתח תקוה, מחלקים 35 מלגות, בשווי 2,000 שקלים כל אחת, לחיילים ולחיילות בשירות חובה ובני/בנות המתנדבים לשירות לאומי, בהתבסס על רמות ההכנסה של משפחותיהם. זו הפעם הרביעית שמוענקות מלגות מהכספים שנאספו בבית החברתי – מיזם עירוני שהחל כמעין גמ"ח למוצרי יד שנייה. נזכיר כי בשנה שעברה הוענקה המלגה למשפחות עם ילדים חולי צליאק. השנה הונעקה המלגה ל-23 חיילים ו-12 חיילות.

ראש העיר איציק ברוורמן: "הקמנו את 'הבית החברתי' על מנת להקל על הציבור הרחב ולסייע לאלו שידם אינה משגת, במיוחד במקרים בהם לא ניתן סיוע על ידי עמותות או תמיכות מסודרות. השנה לרגל חגיגות ה-70 למדינה החלטנו לסייע לחיילים וחיילות המשרתים בשירות חובה או בשירות לאומי, בני העיר הבאים ממשפחות בעלי הכנסה נמוכה. מלגה זו היא הבעת הערכה לפועלם הרב ותרומתם למדינה".

ראש האגף לשירותי רווחה ובריאות, אשר שוקר, הוסיף: "אני שמח להיווכח שוב שפעילות האגף והבית החברתי למען האחר ולמען הקהילה מקבל ביטוי בכל המישורים והציבור מקבל סיוע ושירות טוב יותר. השנה החלטנו לתרום לחיילים ולחיילות המשרתים בשירות חובה או במסגרת שירות לאומי ולהביע את הערכתנו לפועלם".

ועדת ההיגוי של הבית החברתי מורכבת מנציגי האגף לשירותי רווחה ובריאות, נציגי בית חולים בילינסון, נציגי הלשכה המשפטית, נציג הביטוח הלאומי ונציג הציבור.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר