הפועל מול הפועל עפולה
הפועל מול הפועל עפולה

יצאה לדרך: 0:2 להפועל על עפולה בגביע הטוטו (וידאו)

למרות סגל צעיר וחסר, הקבוצה של מסאי דגו פתחה את העונה עם יכולת טובה וניצחון. עמית מזרחי ופיטר אלוהב כבשו

פורסם בתאריך: 2.8.18 20:50

למרות סגל צעיר וחסר שכלל 14 שחקנים בלבד, הפועל פתחה הערב (חמישי) ברגל ימין את העונה, כשגברה 0:2 בחוץ על הפועל עפולה, במסגרת המחזור הראשון של גביע הטוטו. כ-30 אוהדים של הפועל לא ויתרו על החוויה והצפינו הערב, כאשר על הגדר נתלה השלט "הכדורגל לעם – הקבוצה לאוהדים". יש לציין שגם המקומיים עלו עם הרכב חסר, כאשר אדריאן רוצ'ט, עידן דוד ואחרים ישבו ביציע.

בסגל הקבוצה נכללו כאמור 14 שחקנים בלבד (ללא שוער מחליף), לאחר מאמצים רבים שנעשו היום. רוי רונן, רם לוי וספיר יתח צפו במשחק מהיציע. הפועל הייתה עדיפה לאורך כל שלבי המשחק והייתה יכולה לנצח בתוצאה גבוהה יותר למרות ההרכב החסר.

בדקה ה-23 איתי לוי, המצטיין במחצית הראשונה, הכניס כדור מצוין לרוי מליקה שהחמיץ מקרוב. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה עמית מזרחי עשה צדק, לאחר שקיבל כדור נהדר ממליקה וכבש מול השוער, 0:1 הפועל.

שחקני הפועל חוגגים את השער

שחקני הפועל חוגגים את השער

הפועל המשיכה לשלוט גם במחצית השנייה, כאשר בדקה ה-52 אופק אושר מקבוצת הנוער בעט מ-16 מטר מעל השער. מליקה המשיך להגיע להזדמנויות ובדקה ה-74 בעט כדור חד שנהדף לקורה. בדקה 84 הפועל הכפילה את התוצאה, כאשר בלם קבוצת הנוער בעונה שעברה, פיטר אלוהב, התרומם לכדור גובה ונגח מדויק לרשת.

הרכב: עדי נסה, שי מושל, בר גלילי, פיטר אלוהב, נתי בנימין, מור שקד (70, טל קדרון), דניאל שוורצבוים (67, ניזאר אבו קטיפאן), עמית מזרחי, איתי לוי, אופק אושר (61, עמרי הרמתי) ורוי מליקה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

5 תגובות
  1. אריסטו

    ולמרות זאת נוע תנוע. שוד לאור היום של כל הבעלים בשנים האחרונות. ראו את הדוח הזמני של המבקר "כאוס מוחלט", למרות טיפול אווילי של סמרטוטונים, למרות ניסיונות בלתי פוסקים של בעלים מפוקפק, התאחדות מושחתת, יש לנו קבוצה. אמת כי מדובר בטרום עונה והרכבים חסרים אך הרוח חוזרת לחדרי ההלבשה.

  2. מוישה

    13 שחקנים לא שיחקו בעפולה כילאעברו בבקרה
    בעל מקרה דרוש חיזוק מאסיבי לקבוצה

  3. מוישה

    עפולה שיחקה ללא 13 שחקנים שלא עברו בבקרה
    בכל מקרה צריך חיזוק מסיבי

  4. יחיאל תרם .כחול ויסוקר. 53 שנה.כחול אמיתי

    אדון מוישה.ועים קמה ילדים אתה שיחקתה.נכון שצריך חיזוק.אתה דואג לעפולה.אים עפולה היתה במצב הקשה של הפועל.במשך עשורים.מי יודע אים ביכלל עפולה הייתה קיימת.חביבי.שיחקנו עים ילדים שבקושי היגיעו לגיל 18.ואפילו בקושי מכירים שמות אחד של השני.וסך הכול שבוע של אימונים בייחד.צריך להוריד את הכובע ביפנהם.וכול הכבוד על הלחימה..והחדרת המוטיבצייה.של המאמן דייגו.בהצלחה לכולנו בהמשך

    ש

🔔

עדכונים חמים מ"מלאבס - פתח תקוה"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר